۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

میلاد کیایی با گروه فروزان به صحنه می رود

میلاد کیایی به همراه گروه «فروزان» اواخر اردیبهشت به صحنه می رود.

به گزارش هنرآنلاین، میلاد کیایی، آهنگساز و نوازنده پیشکسوت سنتور گفت: گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی سیاوش عبدی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می رود.
این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرن بیژن کامکار و امیر اثنی عشری به عنوان خواننده حضور دارند و من هم به عنوان نوازنده میهمان با این گروه همکاری می کنم.
کیایی افزود: این کنسرت در سه بخش برگزار می شود که بخش اول به قطعات فارسی اختصاص دارد که خواننده این بخش امیر اثنی عشری است.
این نوازنده سنتور در ادامه خاطرنشان کرد: بخش دوم ساز و آوازی است در دستگاه شور که من به همراه امیر اثنی عشری به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.
این آهنگساز درباره بخش سوم این کنسرت گفت: بخش سوم نیز به موسیقی کردی اختصاص دارد که هنرمند گرامی بیژن کامکار خوانندگی این بخش را بر عهده دارد.
میلاد کیایی در پایان درباره اعضا و نوازندگان این کنسرت گفت: در این کنسرت مینو اصحابی (کمانچه)، مرجان سروریان (ویلنسل)، مریم شهریاری (دهل و بندیر)، سجاد سقایی (عود)، پیام امیر باهنر و فرخ حقیقی (تار)، مهدی مرتضایی (سنتور) شهباز رضایی (بم تار) فرشاد چمنی و محمد رضا افشاری (دف)، سیاوش عبدی (تمبک) و سیاوش حیدری (کاخن) به عنوان نوازنده حضور دارند.

هیچ نظری موجود نیست: