۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

گزارش تصویری اختصاصی قدیمی ها از دیدار با «گیتی ساعتچی»



قدیمی ها: ایرانی ها به هنر و هنرمند علاقه ای بسیار دارند، اما هنرمندان باید برای مردم وقت بگذارند. گیتی ساعتچی هنرمندی است که هم در امور خیریه شرکت مداوم دارد و هم با مردم بسیار صمیمی است.
وقتی برای یک دیدار با وی تماس گرفتیم با گشاده رویی پذیرفت.
فرصت برای ما غنیمت است که با هنرمندان قدیمی به گفتگو و دیداری تازه بپردازیم و از حالشان برایتان از این دریچه فضای مجازی «مجله اینترنتی قدیمی ها» شرح دهیم، نردبانی هر چند کوچک برای جویا شدن حال این بزرگواران باشیم و با تصاویر و اخبار جدید مربوط به آنها، مهمان نگاه های شما عاشقان هنر و هنرمند باشیم.
ماه ها قبل بود که گیتی ساعتچی دچار عارضه سکته مغزی شد و همه پیگیر اخبار و حواشی آن بودند، اینک به دیدار گیتی ساعتچی بازیگر سریال های ماندگار «ایتالیا ایتالیا» و «تلخ و شیرین» رفتیم، با اولین تماس به عنوان یک هنرمند مردمی دیدار ما را پذیرفت. بسیار خوشحال شدیم که این بیماری را به خوبی پشت سر گذاشت و به فعالیت هنری خود می تواند باری دیگر ادامه دهد.
تا آنجا که همه می دانیم در این اواخر او در سریال «معمای شاه» بازی کرد و در این باره گفت: این سریال قسمت های پایانی ضبط خود را دارد طی می کند و به زودی پخش خواهد شد. وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از این سریال مرا برای بازی در فیلم سینمایی خواستند که من موافقت نمودم و این کار را هم به کارگردانی رضا ایرانمنش به پایان رساندم. وی در ادامه درباره بازی در این فیلم سینمایی گفت: به من گفتند، نقش مادر شاه را بازی کردی و حالا باید نقش یک مادر بسیجی را بازی کنی. (با خنده)...
در این دیدار مجتبی نظری، فرهاد لارنگی، علی رجبی و محمد رفیعی با گیتی ساعتچی همراه بودند. «مجله اینترنتی قدیمی ها» برای گیتی ساعتچی آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

گیتی ساعتچی

مجتبی نظری، علی رجبی، گیتی ساعتچی و فرهاد لارنگی

هیچ نظری موجود نیست: