۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

نمایش فیلم «غلام» در لندن + عکس

آقای Zadoc Nava تهیه کننده فیلم کم خرج «غلام»، پس از مدت ها که از اتمام فیلم گذشته و یک بار برای دست اندرکاران آن به نمایش درآمده است، هم اکنون آنرا آماده پخش نموده و چنین توضیح داده که: فیلم «غلام» به دلیل طولانی بودن (از نظر زمانی) نیاز به ادیت مجدد داشت که بلاخره با حذف 8 دقیقه از فیلم، به 94 دقیقه رسید و آماده پخش شد.



پوستر فیلم غلام

این فیلم تاکنون در فستیوال فیلم هوستون (آمریکا) به نمایش درآمده و به مقام والایی دست یافت و برنده جایزه بهترین فیلم بلند شد و به زودی در فستیوال فیلم «سیاتل» آمریکا نیز نشان داده خواهد شد.
همچنین در طول برگزاری فستیوال فیلم شرق لندن (EEFF)  به عنوان فیلمی برجسته، در تاریخ های جمعه 16 جون و یکشنبه 18 جون به نماش در خواهد آمد.
قدیمی ها: لازم به توضیح است این فیلم قرار بود در تابستان 2015 در لندن فیلم برداری شود که با تاخیر بیش از 3 ماه در همان سال فیلمبرداری شد و هم اکنون آماده نمایش است. نمایش عمومی «غلام» در انگلستان در اواخر سال 2017 اعلام شده است. بد نیست بدانید «بهروز به نژاد» بیش از 30 سال است در انگلستان زندگی می کند و در این فیلم چند هنرپیشه حرفه ای ایرانی نیز نقش های اساسی دارند.

در معرفی فیلم «غلام» چنین آمده است:

شهاب حسینی و بهروز به نژاد در نمایی از فیلم غلام

«غلام» نخستین کار بلند سینمایی «میترا تبریزیان» (مقیم انگلستان) است که قبلا جوایزی نیز برای عکس هایش دریافت کرده و فیلم های کوتاهی نیز ساخته. او با همکاری «سیروس مسعودی» این فیلم را نوشته است.
این فیلم دو بازیگر برجسته و مهم سینمای قبل و بعد از انقلاب، «بهروز به نژاد» و «شهاب حسینی» را در مقابل هم قرار داده، که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است (شهاب حسینی در فستیوال کن 2016 برنده بهترین بازیگر مرد شد).
«میترا تبریزیان» در سل 2006 مجموعه عکس هایی را با عنوان «مرز» به نمایش گذاشت که برنده بهترین جایزه شد. در طول انجام این پروژه با تاثیر گرفتن از شخصیتی واقعی طرح فیلم «غلام» شکل گرفت.
»غلام» داستان مردی است تنها که در جست و جوی دلیلی برای زندگی در سرزمینی بیگانه است. مردی که انقلاب اسلامی را دیده و در جنگ شرکت کرده و اکنون چشم اندازش از زندگی تغییر کرده و از هیچ کس هیچ انتظاری ندارد...

هیچ نظری موجود نیست: