۱۳۹۱ آذر ۲۰, دوشنبه

درباره قدیمی ها


درباره قدیمی ها:
مجله اینترنتی قدیمی ها نگاهی دارد به هنر قبل از انقلاب و سعی دارد خاطرات تلخ و شیرین دوران گذشته را برای شما بازدیدکنندگان گرامی تداعی کند.
در این مجله اینترنتی از آخرین حال و احوالات هنرپیشه ها، کارگردان ها، خواننده ها، نوازنده ها، هنرپیشه های تئاتر و نویسندهای قدیمی با خبر خواهید شد. باشد که روشنگر شما هنر دوستان و علاقه مندان به اسطوره های هنری باشد. ضمنا سعی شده است تا شما بازدید کنندگان گرامی در جریان آخرین گفتگو ها و فعالیت هنرمندان قدیمی قرار بگیرید.
هدف از تاسیس مجله اینترنتی قدیمی ها ساختن یک مرجع در مورد هنرمندان قدیمی است. به غیر از تصاویر و گفتگوهای اختصاصی که توسط دست اندر کاران مجله اینترنتی قدیمی ها تهیه می شود، مطالبی که در سایت ها و وبلاگ ها با این موضوع منتشر می شود در قدیمی ها هم درج می گردد تا علاقه مندان بتوانند استفاده ببرند. امیدواریم لحظات شاد و با نشاطی در بازدید از این مجله در انتظارتان باشد.
  
همکاران قدیمی ها:
مجتبی نظری: در گفتگویی که با مدیران وبگاه های «بازیگران قدیمی» آقای فرهاد لارنگی و «سینما پارس» آقای علی رجبی داشتم، قرار بر این شد که ما سه نفر با هم در قدیمی ها کار کرده و قدیمی ها را از همیشه پررنگ تر ببینیم.
همچنین قرار بر این شد که اینجانب مجتبی نظری مدیریت قدیمی ها، فرهاد لارنگی سردبیر، علی رجبی دبیر تحریریه، آرش فکور مدیر اجرایی و عکاس، در کنار یکدیگر بتوانیم به بنیانگذاران سینما و موسیقی ایران خدمتی در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی بنماییم. گفتنی است جناب آقای فرامرز امینی که به هنر این مرز و بوم خدمت کرده و می کنند و همیشه حامی هنرمندان و نگهبان هنر ایران است و یاد و خاطره هنرمندان قدیمی را برای ما زنده نگه می دارد، همچنان با تیم مجله اینترنتی قدیمی ها همکاری می نمایند.
خوانندگان و بینندگان قدیمی ها در نظر داشته باشند، کامنت هایی فقط تایید مورد تایید قرار خواهند گرفت که در آن ضمن رعایت اخلاق، مربوط به همان پست و مطلب باشد. امیدواریم قدیمی ها بتواند لحظات خوشی را برای شما خوانندگان این مجله اینترنتی فراهم سازد. برای ارتباط با مدیران قدیمی ها از روش های زیر استفاده نمایید.

ارتباط با مدیران قدیمی ها:

مدیر مسئول و طراح: مجتبی نظری



_____________________________________________

سردبیر: فرهاد لارنگی



_____________________________________________

دبیر تحریریه و مدیریت پیج فیسبوک قدیمی ها: علی رجبی






_____________________________________________

فرامرز امینی



__________________________________


ارسال عکس و مطلب برای قدیمی ها:
دوستان و بینندگان مجله اینترنتی قدیمی ها می توانند عکس و مطالب خود را به ایمیل های
و
بفرستند و با نام خود در قدیمی ها ثبت کنند.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام اگر امکان دارد ارم روی عکس هایی که در وبلاگ می گذارید برداریدچون هم کیفیت عکس ها پائین می ایدوهم جالب نیست وهم توی ذهن مراجعه کننده واز زیبایی عکس کاسته میشود در ضمن کسانی که عکس ار وبلاگ شما بر داشته و به وبلاگ خود یا به فیس بوک یا جاهای دیگر میگذارند بدون اجازه کاری جز دزدی در روزروشن نیست بازم خواهش میکنم که ارم روی عکس ها را برداشته با تشکر امین از کازرون

ناشناس گفت...

فکر کنم سیاوش قمیشی هم از قدیمی ها باشه اگه هنوز یادمون نرفته. شاید بد نباشه بدونیم که بعد از این نسل قدیمی ها فاتحه هنر و موسیقی را باید خوند. یه نگاهی به این کارهای داخل ایران بندازیم شاید بد نباشه. فرهنگ تقلید و تکرار شده هنر موسیقی ما. دوستان قدیمی امیدوارم هنوز به یاد داشته باشیم که همین 10 تا 15 سال پیش همدم تنهایی ما همین نسل قدیمی ها بودن نه این دوستان ابرو برداشته مرد نما. با تشکر پوزش.

رضا گفت...

به همه شما عزیزان خسته نباشید میگم. کار شما واقعا در خور تقدیره.کمترین تاثیرش اینه که به خیلی ها می فهمونه که هنوز وفا و قدرشماسی در جامعه ما زنده است

همشهری مینوابریشمی گفت...

سلام . من همشهری خانم مینوابریشمی هستم وتازه متوجه این شدم که ایشون ازبازیگران شناخته شده واصیل هستند . هرچه جستجوکردم ازوضعیت فعلی ایشون خبری نیافتم . میشه خواهش کنم ازوضعیت فعلی ایشون که کجاهستندوچکارمیکنن وحتی الامکان شماره تماس ایشون اطلاعاتی بهم بدین . بسیاربسیارممنون میشم . منتظرلطفتون هستم .

گروه قدیمی ها گفت...

سلام دوست عزیز
متاسفانه منا هم از خانم مینوابریشمی خبری نداریم...
موفق باشید

رخساره گفت...

سلام دوستان عزیز من در ایران زندگی میکنم میخوام این مجلات رو داشته باشم چطوری میتونم اون ها رو خریداری کنم؟

ناشناس گفت...

سلام
خیلی از فعالیت خود کم کرده اید