۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

از مونا ساعتچی چه خبر؟ + عکس و کلیپ


مجتبی نظری: طی تماسی که با مونا ساعتچی -سرمه- داشتم از برنامه های هنری اش در تلویزیون ترکیه صحبت کرد. وی قبل از انقلاب در فیلم «مورچه داره» ایفای نقش کرده است.

سرمه طی 28 سال گذشته در ترکیه زندگی و به خوانندگی مشغول است. جالب است بدانید 11 آلبوم در این کشور به زبان فارسی منتشر کرده و جالبتر اینکه در تلویزون ترکیه به زبان فارسی برنامه دارد و ترانه هایش از تلویزیون پخش می شوند.
مونا ساعتچی در این تماس تلفنی گفت: چندی پیش در تلویزیون ترکیه مستند بسیار مفصلی از من پخش شد. این برنامه درباره زندگی من بود که چند سال است در این کشور هستم و به معرفی آلبوم ها و ترانه هایم پرداخت و ...
در این تماس قرار شد برای شما بینندگان مجله اینترنتی قدیمی ها گفتگویی با ایشان داشته باشم. گروه مجله اینترنتی قدیمی ها برای مونا ساعتچی موفقیت روز افزون آرزو می کند.


مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

مونا ساعتچی

۸ نظر:

بهروز (همراه همیشگی) گفت...


خیلی ممنونم برای اطلاع رسانی خوبی که در مورد ایشان داشتید.
به جرات میگم که هم اکنون با دیدن اجراهای ایشون میشه گفت که
از ٩٩ درصد خوانندگان زن ایرانی که در امریکا هستند و در طی ١٠-٢٠ سال گذشته تاکنون پدیدار شدند و مثلا میخوانند،
خواندن ایشان بسیار بسیار دلنشینتر هست و از همه مهمتر،
دارای کاراکتر و استقلال در جنس صدا می باشد.

ناشناس گفت...

سلام. آیا ایشون خواهر خانم گیتی ساعتچی هستند ؟

قدیمی ها گفت...

سلام دوست عزیز
بله ایشون خواهر گیتی ساعتچی هستند...
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام. آیا ایشان همان خانم سرمه هستند که قبل از انقلاب در برنامه فرخزاد با ایشان آهنگ دوصدایی خوندن؟

قدیمی ها گفت...

سلام دوست عزیز
بله ایشون هستند...
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام من حدود هفت سال پیش که به استانبول رفتم در یکی از رستورانها ایشان را دیدم که هم ایرانی و هم ترکی میخواندند.خیلی ناراحت شدم احساس کردم خیلی غریبند. چون حتی یک بار هم صدایشان را از تلویزیونهای ایرانی نشنیده بودم اگر مادرم ایشان را معرفی نمیکردند نمیشناختمشان.واقعا برای هنرمندان دور از سرزمین مادری قلبم به درد میاد.

ناشناس گفت...

سلام
کلیپ های ایشان از شبکه خاطره پخش میشود.

ناشناس گفت...

خدایا صداش خیلی محشره.. آلبوم
Yandirdin Kalbimi istanbulum که سال 1992 خونده معرکس.. من اون موقع یه سالم بوده.. کاستش رو هنوز هم دارم و گوش میدم.. دیشب هم دانلود کردم تا همیشه بتونم گوش بدم.. صداش خیلی عالیه.. خیلی.. من خیلی تخصصی ندارم تو موسیقی ولی صداش خیلی با بقیه صداها فرق داره.. انگار یه چیز خاصی تو حنجرش داره.. اصلا عین این خاننده های درپیت نیست.. اصلاااااا.. ایول به همه طرفداراش..