۱۳۹۳ تیر ۱۰, سه‌شنبه

نظرتان را درباره جمیله بنویسید...

جمیله

۱۳ نظر:

محسن از کرمانشاه گفت...

جمیله جان دوستت داریم و هنرت را می ستاییم .

جمیله بهترین رقصنده در ایران است که فیلم های موجود از رقص هایش سندهای معتبری برای اثبات این مدعاست
او بازیگر بسیار خوبی بوده که نقش های خود در سینمای فارسی را قابل باور وزیبا بازی می کرد چندی پیش به تقاضا واصرار مردم دو سه دقیقه روی سن رقصید که آن لحظات علاوه بر عیان سازی ِاوج زیبایی وخاطره برانگیزی، بسیارلذت بخش بود که ضمناً افسوس آدمی را از گذران عمر وزندگی نشان می داد. کاشکی از ایران دور نبود ودر سرزمین مادری اش زندگی می کرد .
عمرش طولانی و زندگی اش سرشار از نشاط وسلامتی باد.

ناشناس گفت...

باسلام
بسیار مناسب بود اگر مجله قدیمیها میتوانست مصاحبه ای با خانم جمیله انجام میداد تا بخشی از خاطرات ایشان در دوران فعالیتهای هنری گذشته به یادگار باقی میماند. اگر گزارشی تهیه شود که ایشان الان کجا هستن و چه میکنند بد نبود . با تشکر

ناشناس گفت...

حیف که خیلی خیلی افزایش وزن پیدا کرده.

ناشناس گفت...

جمیله یک زن آوانگار در نوع خودش بود. او هر کاری میکرد با نهایت مهارت انجام میداد و به گمانم در دوره ای ممتاز توانسته بود خود را به رخ قدرمردان روزگارش بکشد. او را بخاطر هنر زیبایش و زیبایی خودش می ستایم و خوشحالم توانست از این خراب شده جان بدر ببرد گرچه مطمئن نیستم در غربت روزگاری خوبی داشته باشد. پهلوان زنده خوش است..!

ناشناس گفت...

علی از لاهیجان
جمیله جان دوستت داریم عاشقتیم عاشق خودت ورقصهای زیبات امیدوارم هرجا هستی سلامت باشی وامیدوارم که یک مصاحبه کامل باتصاویر جدید ازجمیله عزیز ترتیب بدید.جمیله عزیز میبوسمت

ناشناس گفت...

بسیار دوست داشتنی بود
من با علاقه پدر مرحومم با رقص های خانم جمیله آشنا شدم و تمام فیلمهای او را دوست دارم واقعا زیبا بازی میکرد البته که رقصش عالی بود.
فقط می گویم :جمیله دوستت دارم

ناشناس گفت...

خانم جمیله علاوه بر بازیگری در شته رقص
واقعآ رقیب ندارد . من کودکی خودم را بافیلمهای قشنگی که بازی کرده خوب بیاد دارم و جزو خاطرات شیرینم از سینمای قبل از انقلاب است . امیدوارم همیشه سرحال و پر انرژی باشد.

رضا آلمان گفت...


وقتی تو میرقصی میلرزه تو سینه ، دلم عاشق میشه
وقتی برق نگات توی چشام میشینه ، دلم عاشق میشه
وقتی تو می رقصی دل میشه دیوونه
عطر باغ تنت میپیچه تو خونه
جمیله جمیله ، قهر بی دلیله
هنوزم تو اوجی ، دشمنت ذلیله
جمیله جمیله ، جمیله جمیله

وقتی تو میخندی بهار پیدا میشه
باغ و دشت و صحرا غرق گلها میشه
وقتی تو میخندی غنچه ها وا میشه
بلبل از شوق گل مست و شیدا میشه
وقتی تو میرقصی مثل موج دریا
کز نسیم سحر میرقصه سرا پا
وقتی تو میرقصی مثل مار کبری
از پیچ و تاب آن ، قامتت فریبا
دلم عاشق میشه ، دلم عاشق میشه

جمیله جمیله ، قهر بی دلیله
هنوزم تو اوجی دشمنت ذلیله
جمیله جمیله ، جمیله جمیله

محمود گفت...

تا زنده ایم قدردان این هنرمند پیش کسوت هستیم

ناشناس گفت...

ایرج ازاراک
برای بانوجمیله عزیزارزوی سلامتی وشادباش دارم وامیداست که درآینده نزدیک به وطن بازگردد. یاعلی مدد

ناشناس گفت...

هنرمندی مثل جمیله در سطح جهان کم نظیر هست

ناشناس گفت...

کاش یک مصاحبه با ایشون انجام می دادید با عکس های جدید. مطمئن که ایشون هر تغیری کرده باشند( که همه ما هم تغییر کرده ایم) همچنان زیبا هستند

ناشناس گفت...

مصاحبه ی خانم جمیله با آقای منصور سپهرمند (1994) در سه قسمت :

https://www.youtube.com/watch?v=VhfZ-IcbWk4