۱۳۹۳ مرداد ۲۴, جمعه

تقدیرنامه رئیس آموزش و پرورش لوس آنجلس از علی پورتاش

شاید خیلی ها نمی دانند علی پورتاش بازیگر توانای سینما، تئاتر و تلویزیون، در واقع یک معلم مسئول و محبوب در جامعه آمریکایی است.

به گزارش جوانان، علی پورتاش حدود 30 سال است به عنوان معلم در مدارس آمریکایی تدریس می کند، میان شاگردان خود، که خیلی هایشان این روزها بزرگ شده و در جامعه شخصیتی مستقل دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار است.
پورتاش در طی سال ها به جز دو سه ماه تعطیلات تابستانی، نتوانسته برای بازی در فیلم ها، سریال ها، تئاترها، سفر کند و یا حتی در هالیوود همه وقت خود را بگذارد، چرا که همیشه معلمی مسئول بوده و همین سبب شد در شرایطی که آموزش و پرورش لوس آنجلس از جهت بودجه در تنگنا و حتی کنار گذاشتن بسیاری از معلمین است، طی تقدیرنامه ای علی پورتاش را به عنوان یک معلم وظیفه شناس، سختکوش و بسیار مسئول ستایش کرده و از اینکه چنین معلمی را در جمع خود دارند برخود بالیده اند.


علی پورتاش

پورتاش در زندگی خصوصی خود نیز یک پدر مسئول و یک همسر فداکار است و در طی 20 سال به پای همسرش که از بیماری طولانی رنج می برد نشسته است.
پورتاش همان اندازه در کار بازیگری توانا و هنرمند است و بازی های درخشان او را در فیلم ها، سریال ها و تاترها دیده ایم و اینکه به جرات او از نادر بازیگرانی است که با همه همکاران خود رفاقت دارد و در میان آنها هم محبوب است.

تبریکی داریم برای علی پورتاش عزیز و آرزوی اینکه به زودی او را معلم سال امریکا ببینیم.

هیچ نظری موجود نیست: