۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

دیانا هنرپیشه قدیمی در بستر بیماری + عکس

قدیمی ها - علی رجبی: دیانا بازیگر قدیمی که با لهجه اصفهانی در خاطرات شیرین ما بسیار نقش بسته، بعد از انقلاب به دلایلی از هنر کناره گیری کرد ولی هم اکنون در تهران و در بستر بیماری می باشد.


طی آخرین تماسی که با ایشان داشتم، از وی دعوت به مصاحبه نمودم که این هنرمند پیشکسوت از وضیعت خود برای ما این چنین گفت: من هم اکنون در بیستر بیماری هستم و اخیرا عمل جراحی را انجام دادم، زیرا سال ها پیش در سانحه رانندگی از ناحیه پا آسیب دیدم و به همین دلیل تا به امروز با این بیماری دست و پنجه نرم می کنم. همچنین با عرض پوزش از خوانندگان مجله اینترنتی قدیمی ها فعلا از انجام گفتگو با شما به دلیل جسمانی  معذورم.

خیرالله تفرشی، گیتی ساعتچی و دیانا

زنده یاد ایرن و دیانا

دیانا

۸ نظر:

leila گفت...

merci ke az ishon khabar dadid.be omide behbodie ishon.

کیوان گفت...

سلام
ان شالله خدا شفاشون بده
من چند وقت پیش خیلی پیگیر وضعیت ایشون بودم.. چون بعد از انقلاب کاملا" از عرصه هنر محو شدن و کوچکترین خبری ازشون نبود....تو اینترنت هم چیز زیادی در مورد ایشون نیست.. فقط تا اونجایی که فهمیدم همسر واقعی آقای قالطبه هستن.
من حتی خبر نداشتم که داخل ایران زندگی می کنن
چند وقت پیش می خواستم ازتون خواهش کنم که یک خبری از ایشون بگیرید...که خوشبختانه خودتون انجام دادید
ولی لطفا" هر طوری شده با ایشون مصاحبه کنید و راضیشون کنید به مصاحبه... چون تا اونجایی که می دونم ایشون 85 سالشونه .. تا در بین ما هستان.. خیلی خوبه که حداقل خاطراتشون جایی ضبط بشه...

ناشناس گفت...

سلام دوستان
آیا از خانم ملوسک خبری دارید؟
در کجا هستند؟ به چه مشغولند؟

ناشناس گفت...

بازی درخشان ایشان در نقش همسر قاطبه در فیلم ایتالیا ایتالیا فراموش نمیشود

علی محسنی گفت...

خداوند لباس عافیت و سلامتی براین هنرمند قدیمی وهمه هنرمندان در بستر بیماری بپوشاند.

سید عثمان گفت...

خدا شفاش بده

ناشناس گفت...

خانم دیانا همسر خواننده سرشناس آقای عبدالوهاب شهیدی هستنی و همسر آقای نوذر آزادی یا بقول شما آقای قاطبه سرکار خانم پروین دولتشاهی بازیگر نقش خانم مفخم در سریال ایتالیا ایتالیا هستند. فرزند مشترک خانم دیانا و آقای شهیدی آقای شاپور شهیدی هنرپیشه سریال قدیمی آقای اقتصادی هستند.

ناشناس گفت...

ایشون در شهرک آپادانا زندگی می کنند .
لطفاً خبری از خانم مستانه جزایری و ملوسک بزارید .