۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

نظرتان را درباره عهدیه بنویسید

عهدیه

۱۹ نظر:

سیامک گفت...

صدای خانم عهدیه یکی از زیباترین ودلنشین ترین صداهابودوبه نظر من (بازآمدی ای آشنا تا من زشادی پربگیرم)زیباترین ترانه ای بودکه خانم عهدیه اجرا کرده اند .مثل اینکه ایشان هم اکنون دراسپانیا زندگی می کنندخیلی دلم میخواست خانم عهدیه راازنزدیک می دیدم آرزومندسلامتی وشادی برای این خواننده محبوب ودوست داشتنی هستم.

پاپک گفت...

صدای زیبای این دو خوانندۀ خلاق و پرکار یعنی ایرج و عهدیه همیشه آدمی را بیاد فردین و فروزان میاورند. آرزوی تندرستی برای هر دوی آنها دارم.

پگاه گفت...

این صدای بسیارزیبا هدیه ای بوده ازطرف خداوندکه نصیب ایشان شده خوش بحالشان

نسترن گفت...

خانم عهدیه عزیز که نظر دادن نمیخواد با آن صدای رؤیایی و گرم و دلنشینش.من عاشق دلخسته صدای ایشون هستم.تو رو خدا اگه هر خبر تازه ای از ایشون بدست آوردید ما رو هم در جریان بگذارید.ممنون از زحمات شما عزیزان

زانیار.ج گفت...

یکی از صداهای ماندگار موسیقی ایران که فیلمهای فارسی رو با صدای زیبا و روئیایی خودش زیباتر کرد. براشون ارزوی سلامتی . سربلندی میکنم.

امیر حسین گفت...

عهدیه محبوب قلبهاست ...صداش واقعاً دل آ دمو میلرزونه .انشاا...هرجا که هست شاد و سلامت باشه و بدونه که خیلی دوستش داریم و عزیز همه ماست

ناشناس گفت...

بخش اعظم معروفیت و محبوبیت خانمهای هنرپیشه بخصوص فروزان، فقط بخاطر صدای گرم و نازنین بانو عهدیه بود،اگر صدای بانو عهدیه و استاد ایرج نبود سینمای قبل از انقلاب معنی نداشت ، پس باید قدر و قیمت این دو اسطوره بی مانند صدا رو بیشتر از اینها دانست

ناشناس گفت...

دیگردرآسمان هنرایران نخواهدروید

دلارام گفت...

عهدیه صدای سینمای ایران ، بانوی آواز گلها و محبوب دلها

Mansoor گفت...

خانم،دوست داشتنی ،زیبا وصاحب صدائی جادوئی۰

سینا گفت...

شنیدن صدای رویایی وزیبای خانم عهدیه نازنین بهاروزیباییهای این فصل باشکوه را برای انسان تداعی میکند.

سپیده . الف گفت...

آفرین بر شما سینای عزیز خیلی زیبا نوشتید... منهم کاملاً با شما موافقم!

دکتر بهروز نبوی - ونکوور گفت...

مستعدترین، تواناترین و خوش صداترین خواننده زن ایران از قمر تا امروز...

ناشناس گفت...

خانم تمام عيار

ناشناس گفت...

ناصر از شاهرود ترانه دلم میخوا دبقل این یکی باشم حالیته راهنوز بیاد دارم!! ایشان منهای بعضی ترانه ها ؛نمایندهدخواننده های زرد بود!

میترا گفت...

خانم عهدیه گل سر سبد همه خواننده های ایران. بهتر و زیباتر از صدای این خانم در موسیقی نداشته و نداریم.براشون آرزوی سلامتی دارم

تهمینه .س گفت...

با سلام و تشکر از شما دوستان خوب سایت قدیمیها ، خانم عهدیه واقعاً صداش حرف نداره من خیلی آهنگاشو دوست دارم بخصوص آهنگهایی که برای فیلمهای سینمایی و به جای فروزان و آذرشیوا اجرا کرده. انشالله این هنرمند خوبمون هرجا که هست شاد و سلامت باشه.

محمد علی گفت...

هم صدای خانم عهدیه رو خیلی دوست دارم و هم ساز استاد انوشیروان روحانی.هر دو از هنرمندان بزرگ و محبوب ایران هستند

حسینی از آبادان گفت...

عهدیه و ایرج بزرگترین و خوش صداترین خواننده های ایران. بالا دست این دو هنرمند بزرگ نداشتیم نداریم و نخواهیم داشت پس باید خیلی قدرشونو بدونیم.