۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

عهدیه: چهره قشنگ و هنر لب خوانی فروزان باعث رونق کار و تشویق من می شد

قدیمی ها - علی رجبی: در پی انتشار کلیپ لب خوانی زنده یاد فروزان از آهنگ «لب کارون» با صدای عهدیه در قدیمی ها، بانو عهدیه طی پیامی در مورد فروزان سخن گفتند.
این خواننده خاطره ساز گفت: چهره زیبای فروزان هرگز از یاد دوستاران سینمای ایران نمی رود.
او در ادامه گفت: بسیاری از دوستان به من می گویند که صدای من شاید علّت  کسب شهرت و محبوبیّت بیشتری برای فروزان بود٬ ولی من می گویم: شاید چهره قشنگ و هنر لب خوانی او باعث رونق کار و تشویق من می شد.
فروزان به کار هنری خود عشق می ورزید. در خیلی از اوقات، وقتی من ترانه ای را که قرار بود او برای فیلم لب خوانی کند، ضبط می کردم، ایشان به استودیوی صدا برداری می آمد و با علاقه هر چه بیشتر به آهنگ و ترانه گوش می داد و سعی می کرد با تمام وجودش آنرا احساس کند.
یادش گرامی و روحش در عوالم الهی شادمان باد.

عهدیه و زنده یاد فروزان

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بانو عهدیه عزیز صدای قشنگ شما باعث شهرت و محبوبیت زنده یاد خانم فروزان و همینطور دیگر بازیگران زن سینمای ایران بود.روان ایشان شاد و بقای عمر شما هنرمند نازنین باشه

لیلا گفت...

صدای خانم عهدیه واقعا زیبا و بی نظیره. برای بازیگران سینمای قبل از انقلاب افتخار بزرگی بوده که ایشون به جاشون میخوندن
روح خانم فروزان هم شاد. خیلی زیبا و خوش استیل بودند و عالی بازی میکردند

paapak گفت...


یک عهدیه و یک ایرج
یک فروزان و یک فردین


بانوی من عهدیه، جایگاه هنر شما و ایرج نازنین در اجرای سبکهای گوناگون آواز با هنرنمایی شادروانان فروزان و فردین ، همیشه برای هنرشناسان راستین ایرانزمین، برجسته و ممتاز خواهد ماند! ـ امید است که روزی چون شما، گلهای خوشبو و زیبا از آن بوستان (میهن) دوباره بروید!
جای آن دارد که از دو هنرمند براستی بزرگوار دیگر یادی بکنیم که چه بزرگوارانه ولی بی صدا پر کشیدند و از میان ما رفتند.
حسین واثقی و حعفر پورهاشمی را میگویم

از دوستان زحمتکش در "قدیمی ها" بسیار قدردانی میکنم
پاپک