۱۳۹۴ بهمن ۲۵, یکشنبه

پری زنگنه با روشندلان به صحنه رفت

کنسرت پری زنگنه همراه گروه کر نابینایان عصای سفید برگزار شد.
به گزارش هنرآنلاین، پری زنگنه پنجشنبه در دومین روز جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای گروه کر نابینایان عصای سفید به سرپرستی حمید اردوخوانی و گروه کر پارس به سرپرستی سایه صدیفی ساعت 15:30 در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت.
زنگنه به همراه نوازندگان و دو سوپرانو به صحنه آمد که با ورود این خواننده پیشکسوت حاضران به صورت ایستاده به تشویق گروه پرداختند.
قطعه اول به موسیقی کلاسیک غربی اختصاص داشت و قطعه دوم قطعه‌ای اپرایی از شوبرت با عنوان «خوشحالی، وجد، شعف» بود که با اجرای این اثر توسط پری زنگنه مخاطبان به تشویق آن پرداختند.


پری زنگنه

سه قطعه آخر بخش اول به قطعات متفاوت بین‌المللی اختصاص داشت که اجرای این قطعات مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفت.
در بخش دوم این کنسرت گروه کر نابینایان عصای سفید و گروه کر پارس به اجرای برنامه پرداختند. این دو گروه کر اولین قطعه را با عنوان «باغ ما پرچین داره» از ثمین باغچه‌بان اجرا کردند. سپس قطعه «بارون بارونه» توسط گروه کر پارس اجرا شد که اجرای این قطعه همراه با نمایش بود. همچنین قطعات همه چیم یار، جای آهو و.... برای مخاطبان توسط اعضای گروه کر اجرا شد.
بخش بعدی این برنامه به اجرای پری زنگنه و اعضای گروه کر اختصاص داشت.
در بخش آخر سه قطعه از جمله شکار آهو، تو بیو، درنه جان و.... اجرا شد که اجرای این قطعات همراه با تشویق مخاطبان بود. در پایان این مراسم حلقه گلی را به گردن پری زنگنه انداختند و به اعضای گروه کر شاخه گلی اهدا شد.
پری زنگنه گفت: من به همه این عزیزان کتاب «آن سوی تاریکی» را اهدا می‌کنم. در این کنسرت نازلی بخشایش (پیانو)، سوگل شیری (ویولنسل)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، هیلا فیض پور (تار)، نازنین غنی زاده (کمانچه)، نازنین پدرثانی (سازهای کوبه‌ای) و.. از اعضای و نوازندگان این گروه بودند.

هیچ نظری موجود نیست: