۱۳۹۴ مهر ۲۵, شنبه

ویدا قهرمانی: دوست دارم در خاکم، ایران باشم

قدیمی ها - علی رجبی: ویدا قهرمانی از بازیگران رده اول فیلم های فارسی ایران است که با فیلم «چهار راه حوادث» به سینما راه یافت.
وی در فیلم هایی همچون «عشق و انتقام»، «پستچی»، «صد کیلو داماد»، «فردا روشن است»، «طوفان در شهر ما» و... بازی کرد.
او در حال حاضر در آمریکا اقامت دارد و درباره احوال خود به «قدیمی ها» گفت: من حالم خوب هست و سعی می کنم خوب باشم (با خنده). ماه پیش یک نمایش به نام «اصفهان بلوز» کار کردم و همان طور که می دانید دخترم، ترنج یقیازاریان یک کمپانی تئاتر در سانفرانسیسکو دارد. در ضمن چند شب پیش خانم زیبا شیرازی تعدادی از داستان های زندگی مرا در یک تئاتر با آهنگ به صورت داستان سرایی در لوس آنجلس اجرا کردند که بسیار جالب بود.
درباره سفرش که سال ها پیش به ایران داشت از او پرسیدم و گفت: من فقط یکبار 10 سال پیش بعد از 25 سال به ایران آمدم و چهار ماه و نیم در آنجا بودم. من دوست دارم به ایران بیام و دوست دارم در آن خاک باشم، وطن من ایران است و اینجا وطن من نیست، ولی آن موقع دوستی داشتم که به ایران آمدم. او مدت هاست فوت کرده است.
ویدا قهرمانی در پایان درباره مجله اینترنتی «قدیمی ها» گفت: کار شما بسیار جالب است که یادی از ما قدیمی ها می کنید. این کار ارزشمند و برای جوانان که می خواهند از گذشته هنر ایران اطلاعاتی داشته باشند بسیار خوب است.

ویدا قهرمانی

هیچ نظری موجود نیست: