۱۳۹۲ اسفند ۶, سه‌شنبه

فرخ ساجدی این روزها چه می کند؟ + عکس

قدیمی ها: فرخ ساجدى از بازیگران خوش تیپ و قدیمى، به علت سکته قلبی مدتى در بستر بیمارى بود و به شکر خدا پس از بسترى شدن در بیمارستان بهبودی خود را بازیافت. فرخ در حال حاظر روزهاى بهترى را می گذراند.

فرخ جزء اولین هنرپیشه های تحصیل کرده در رشته بازیگرى (فارغ التحصیل آکادمی هنرپیشگی اچ آی ام از آلمان) بود. او با شخصیتى متفاوت، تیپ هنرى و بازیگرى خاص خود، دوران پر موفقیتى را پشت سر گذاشت.
فرخ ساجدى داراى دو فرزند به نام هاى آرش و مریم و یک نوه ى پسرى به نام سام می باشد. وی در سال ١٣٨٨ همسر خود مینو را از دست داد و این ضایعه فرخ را در سن  ٦٨ سالگى پس از ٣٠ سال زندگی مشترک تنها گذاشت. به گفته او «مرگ روحى من پس از رفتن مینو رقم خورد».
فرخ ساجدى این روزها اوقات بازنشستگی را با خواندن کتاب، تماشاى فیلم، گل کارى و گذراندن وقت با نوه اش سام می گذراند. عکس هایی که در ادامه می بینید، فرخ ساجدی به همراه نوه اش را نشان می دهد.
با آرزوى بهترین ها برای فرخ عزیز...

فرخ ساجدى به همراه نوه اش سام

فرخ ساجدى به همراه نوه اش سام


فرخ ساجدى به همراه نوه اش سام

فرخ ساجدى به همراه نوه اش سام

فرخ ساجدى

۸ نظر:

ناشناس گفت...

Ghadimihaa jaan

Baa Tashakor dar entezare Peyman een roozhaa che mikonad hastim.

Peyman Jaan, ma tarafdaaraanat chekar konim, keh eenghad beh to alaagheh darim.

Ghahr nakon, beeya az poshte pardeh biroon.

سارا پارسی گفت...

با درود و سپاس از آقا مجتبی نازنین که از فرخ ساجدی عزیز خبری گذاشتید،امیدوارم ایشان همیشه سالم و تندرست باشند و از زندگی در کنار خانواده لذت ببرند ،او از هنرمندان دوست داشتنی ماست که فراموش نمی شود.قدیمی ها همیشه پایدار و در پناه پروردگار مهربان.

ناشناس گفت...

I remember Mr. Sajedi when I was a young kid in old Shahi (Ghameshar) city. His dad used to live there. Once he came to town with a very nice sporty car and we all stopped and watched him. I also remember all of the movies that he was in. We wish him and his entire family good health and happiness.

سينا گفت...

با سلام ايا ايشان داراي فرزندي بتام سيامك از خانم فروزان هم هستند؟

گروه قدیمی ها گفت...

آقای سینا سلام
فرخ ساجدی که با فروزان ازدواج نکردند!!!
خیر...
موفق باشید

محسن گفت...

فرخ جان چفدر پیر شدی فیلم پنجره کنار بهروز با صدای الن دلن یاش بخیر جای شماها را هیچکس پر نکرد

ناشناس گفت...

Ba tashakor az ghadimiha. Man niz shenidam ke siamaksajedi ke pesare khanome foroozan ast, garza de aghaye sajedi ast. Ajib ast ke aghaye sajedi vvojode ishan ra nafy mikonand. 

گروه قدیمی ها گفت...

دوست عزیز سلام
اصلا اینگونه نیست و سیامک ساجدی فرزند فرخ ساجدی نیست...
موفق باشید