۱۳۹۱ بهمن ۱۳, جمعه

نظرتان را درباره نصرت الله وحدت بنویسید

نصرت الله وحدت
عکس: مهدی خسروشیری

۱۱ نظر:

Vahdat doost گفت...

Vahdat va Arhaam beenazir boodand.
Akharin Film-haaye Vahdat
Moshgel-e Aghaay-e Etemaad baa Manouchehr Vossough va Shoharaan-e Ghamzeh Khanom baa Reza Beyk Imanverdi.

Yaadeshan gerami baad

sh.heller@yahoo.com گفت...

باعرض پوزش عکس برای ارائه و انتشار است و حتی آرشیو کردن شخصی . همه سعی در بالابردن کیفیت داریم ،زدن لوگو روی تصویر امری غیر حرفه ایست . نگاهی به عکس استاد وحدت بکنید . وقتی یک پیج روزانه میشود چه ترسی از کپی دارید . منکر تکثیر و استفاده نیستم اما واقعا توسط چه کسانی تکثیر میشود ، غیر از عاشقان به قدیمی ها،اگر خواستید میتوانید لوگویی متین تر و شکیل تر در گوشه ای قرار دهید تا اصل رسالت شما که همانا دیدن تصاویر این بزرگواران است خدشه دار نشود . چه اشکال دارد من عکس وحدت را در خانه خود پوستر کنم.البته قدردانی از زحمات شما امری جدا ،ضروری و.....است ارادتمند هلر شمسی از رامسر

زانیار گفت...

وحدت عزیز یکی از بهترین کمدین های سینمای ایرانه که من به شخصه از کارهاش خیلی لذت میبرم . امیدوارم که همیشه سلامت باشند.

Unknown گفت...

به نظر بنده آقای وحدت بهترین کمدین ایران بودند. مخصوصا در کنار رضا ارحام صدر که دیگه بینظیر میشدند. از خداوند برای ایشان عمر با عزت و سلامت آرزو میکنم. ضمنا بنده خیلی تمایل به دیدن ایشان از نزدیک را دارم . اگر دوستان میتوانند راهنمایی کنند. متشکرم

ناصر گفت...

لحظات شیرینی که برای ما آفریدندبا اون لهجه شیرین اصفهانی قابل تقدیر وفراموش نشدنی است ایشان هنرمند با استعدادی بخصوص در ژانر کمدی بودند.

ناشناس گفت...

وحدت جون دوستت داریم همیشه درقلب مائی.

vahdat doost گفت...

Aroos Farangi Shahkar-e Vahdat jaan bood, baa moaarefee Poori Jaan.

Vahdat doost Vahadat raa doost daarad

Esfahaan bedoon-e Vadadt va Arham mesle 38 Sotoon ast, na 40 Sotoon :-)

وی آی پی گفت...

با سلام وحدت یک بازیگر فوق العاده حرفه ای ,زرنگ , و باهوش بود ضمنا کمدین و طناز خوب و کارگردان موفقی بود با فیلمهاش زندگی کردم بیشتر فیلمهاش بخاطر موفقیتش اکران نوروزی بودند جای تاسف داره که این هنرمند بعد از انقلاب دیگه کار نکردند یکی از خصوصیت فیلمهای وحدت اینه که هر فیلمش رو چندبار هم ببینید سیر نمیشید

ناشناس گفت...

اقای وحدت بهترین هستند
من ایشون خیلی دوست دارم آرزوی من بود که ایشونا ببینم از نزدیک و در مراسم ختم زنده یاد ارحام صدر ایشونا دیدم و افتخار بوسیدن دستشون را داشتم برای ایشون آرزوی سلامتی را دارد

شهروز دانشوريان گفت...

همشهري ما كارش بي حرفه

ناشناس گفت...

آقاى وحدت هر جا هستى تندرست باشى،دل مردم رو شاد مى كردى هميشه شاد باشى،استعداد در وجوت بود.از تكرار ديدن فيلمهات سير نمى شيم.