۱۳۹۱ بهمن ۱۳, جمعه

سعید راد از ستاره هم نسل اش فرامرز قریبیان می‌گوید: ما‌ها جوان ماندیم و سینما پیر شده...


کافه سینما: فیلم گناهکاران چهارمین فیلم سینمایی فرامرز قریبیان در سالن همایش های برج میلاد برای اولین بار به نمایش درآمد.

در حاشیه نشست رسانه ای این فیلم سعید راد درباره فرامرز قریبیان سخن گفت. این بازیگر گفت: در جشنواره سپاس آقای قریبیان جایزه بازیگر مکمل را گرفتند و من جایزه نقش اول را و همین جریان و حس بعد 39 سال دوباره برای من تداعی شد. و ماها جوان ماندیم و سینما پیر شده. و بعد از سال ها که دوستدار آقای قریبیان بودم امروز آمدم که او را ببینم و همچنین پسرش را که این فیلمنامه را نوشته.
سعید راد در ادامه درباره اینکه چرا بازیگرانی از جنس فرامرز قریبیان دیگر کمتر در سینمای ایران دیده می شوند، گفت: بعضی بازیگرها دیگر جایگزین ندارند. روی خودشان کار کردند و زحمت کشیدند و سرمایه گذاری خوبی کردند و هنوز هم قرص و محکم هستند و این کم اتفاقی نیست. دیگر متاسفانه این جنس بازیگران را نمی بینم. بلا سر خودشان می آورند. بازیگران ما می آیند و می روند و آنهایی که می مانند اخلاقی دیگر دارند.


سعید راد

سعید راد درباره اینکه چه چیزی بازیگران قبل از انقلاب مثل او و و قریبیان را ماندگار کرد گفت: آن موقع بازیگری شغل نبود. الآن شغل شده. آن موقع بازیگری یک حرمت هایی داشت که هرکسی نمی توانست واردش بشود. یعنی خیلی مسایل بود تا یک نفر بازیگر بشود. و آن آدم باید استثنا می بود. من و آقای قریبیان که سال 49 یا 50 آمدیم بعد از ما کسی نیامد. شوخی نبود الآن یک مقدار شوخی شده.

هیچ نظری موجود نیست: