۱۳۹۴ شهریور ۱۱, چهارشنبه

نوربخش: حال آقای شجریان خوب است

حمیدرضا نوربخش شاگرد محمدرضا شجریان درباره جزئیات بیماری و زمان ترخیص این استاد آواز اطلاعاتی منتشر کرد.
به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و شاگرد محمدرضا شجریان درباره وضعیت استاد خود گفت: استاد شجریان زمانی که در سفر بودند دچار بیماری آنفولانزا می شوند و این بیماری در زمان پروازشان شدت گرفته و به ریه های ایشان سرایت می کند، ناچار استاد به بیمارستان رفته و آنجا تحت نظارت پزشکان حاذق قرار می گیرند.
نوربخش ادامه داد: بنده به ملاقات ایشان رفتم و خدا را شکر حال جسمی شان بهبود یافته بود، قرار است ایشان طی امروز و فردا بعد از طی مراحل کامل درمان از بیمارستان مرخص شوند.

استاد شجریان و همسرش

همچنین همسر استاد آواز ایران دوشنبه 9 شهریورماه یک عکس سلفی با شجریان روی صفحه خود در اینستاگرام قرار داد. او در زیر این عکس خبر بهبودی او را به هواداران داد.
همچنین در دو روز اخیر حسن فریدون دستیار ویژهٔ رئیس جمهور برای ابلاغ سلام دکتر حسن روحانی به ملاقات او در بیمارستان رفت. دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت نیز روز گذشته دسته گلی برای وی به بیمارستان فرستاد و خودش امروز صبح به دیدن استاد رفت.
شجریان از پنجشنبه هفته گذشته در بیمارستان بسترى شده به دلیل مشكل قدیمى ریه اش تحت مداواى پزشكان قرار گرفته است. گویا یك سرماخوردگى این بیمارى كهنه را تشدید كرده است.

هیچ نظری موجود نیست: