۱۳۹۳ آبان ۲۲, پنجشنبه

استاد گلپا: نمی خواستم خبر بیماری ام رسانه ای و باعث نگرانی مردم شود

استاد اکبر گلپایگانی درباره بیماری اخیرش در صفحه فیس بوکش نوشت: متاسفانه مدتی را به علت سکته خفیف مغزی در بیمارستان دی تهران بستری بودم.

از نزدیکانم خواسته بودم تا جایی که می توانند از رسانه ای شدن این خبر جلوگیری کنند، چون نمی خواستم باعث نگرانی شما مردم عزیز و مهربان شوم.
به علت رسانه ای شدن این خبر توسط برخی رسانه ها باید خدمت شما عزیزان بگویم خدا را شکر با دعای خیر شما خوبان خطر رفع شده و از بیمارستان مرخص شده ام و هم اکنون در منزل مشغول استراحت هستم.
گلپا در ادامه نوشته است: بسیاری از هنرمندان خوب و عزیز کشورمان از جمله آقایان ایرج خواجه امیری و پسر هنرمندشان احسان خواجه امیری، انوشیروان روحانی، عباس قادری و... با حضور در بیمارستان جویای حالم شدند. محمد حیدری، جهانبخش پازوکی، بانو هما میرافشار و بسیاری دیگر از عزیزان نیز تلفنی جویای احوالم شدند که از همه این بزرگواران تشکر می کنم.
استاد گلپایگانی در پایان نوشت: از دکتر عبدی، دکتر جاویدی، دکتر امامی، دکتر میرمعصومی، دکتر سلیمان لو و به خصوص آقای کشاورزی و تمامی کارکنان و زحمتکشان بیمارستان دی نیز تشکر می کنم که در مدت حضورم در این بیمارستان به من محبت داشتند.
آرزوی موفقیت، سلامتی و شادی برای شما عزیزان دارم...


اکبر گلپایگانی

هیچ نظری موجود نیست: