۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

پری ملکی: جشنواره موسیقی مخاطبان را به سمت موسیقی ایرانی جذب می کند

پری ملکی معتقد است، جشنواره موسیقی فجر تاثیرات خوبی در پیشرفت موسیقی دارد و مخاطبان را وادار می سازد تا با موسیقی ارتباط برقرار کنند، همچنین این جشنواره می تواند مخاطبان عام را به سمت موسیقی ایرانی جذب کند.

پری ملکی، خواننده و سرپرست گروه خنیا در گفت و گو با هنرآنلاین درباره جشنواره موسیقی فجر گفت: به طور کلی جشنواره موسیقی فجر تاثیرات خوبی در پیشرفت موسیقی دارد و مخاطبان را وادار می سازد تا با موسیقی ارتباط برقرار کنند، همچنین این جشنواره می تواند مخاطبان عام را به سمت موسیقی ایرانی جذب کند.
همچنین در کنسرت هایی که در طول سال برگزار می شود تهیه بلیت برای مخاطبان سخت است اما در این جشنواره مخاطبان می توانند با قیمت پایین تر در کنسرت های مورد نظر خود شرکت کنند؛ البته در کشورها دیگر حضور در جشنواره ها برای عموم آزاد است و بهتر است جشنواره موسیقی فجر نیز بدون بلیت فروشی برگزار شود.
سرپرست گروه خنیا تاکید کرد: به نظر من جشنواره موسیقی می تواند به گروه های جوان که برای رقابت در این جشنواره شرکت می کنند کمک کند تا آینده خوبی برای خود بسازند در نتیجه مسئولین موسیقی باید بیشتر این گروه ها را حمایت کنند زیرا همان طور که می دانیم فعالیت در حوزه موسیقی بسیار دشوار است.
همچنین تعداد جشنواره های موسیقی باید بیشتر شود زیرا از این طریق می توانیم به رشد و پرورش موسیقی کمک کنیم، همچنین باید جشنواره هایی به موسیقی کشورهای دیگر اختصاص دهیم تا مخاطبان با موسیقی ملل آشنا شوند.
به طور کلی جشنواره در معرفی موسیقی ایرانی نقش بسزایی دارد، البته این جشنواره باید مانند سال های اول برگزار شود؛ زیرا جشنواره موسیقی فجر در سال های ابتدایی خود بسیار پررونق تر برگزار می شد در نتیجه بهتر است به دوره های قبل این جشنواره توجه ویژه شود.
به نظر من برای بهتر شدن روند جشنواره باید محدودیت ها برداشته شود و به گروه های موسیقی اجازه دهند به راحتی انتخاب کنند، همچنین تبلیغات این جشنواره باید در سطح وسیع تر صورت گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: