۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

محمد منتشری: جشنواره موسیقی فجر را به بزرگان موسیقی بسپاریم

محمد منتشری معتقد است، برای جوانان هنرمند باید جشنواره ای مستقل برگزار شود تا بتوانند در حضور اساتید به اجرای برنامه بپردازند و پیشکسوتان موسیقی درباره آنها نظر بدهند.

زیرا تنها از این طریق می توانند با نقاط ضعف کار آشنا شوند در نتیجه بهتر است جشنواره موسیقی فجر را به بزرگان موسیقی بسپاریم.
محمد منتشری، خواننده در گفت و گو با هنرآنلاین درباره جشنواره موسیقی فجر گفت: به طور کلی اگر جشنواره موسیقی به خوبی برگزار شود می تواند در سطح جهانی مطرح شود زیرا جشنواره های موسیقی در تمامی دنیا بسیار مهم هستند. جشنواره ها می توانند موسیقی را به خوبی معرفی کنند و به صورت تخصصی به این هنر می پردازند.
جشنواره موسیقی فجر بر مخاطبان موسیقی تاثیر می گذارد البته باید توجه داشته باشیم تا از حضور پیشکسوتان موسیقی بهره مند شویم، زیرا هنرمندان برجسته می توانند کارهای فاخر ارائه دهند در نتیجه مخاطبان با موسیقی مناسب بیشتر آشنا می شوند، همچنین به کمک جشنواره موسیقی فجر می توان گوش مخاطبان را با موسیقی ایرانی و محلی بیشتر آشنا کرد.
منتشری افزود: همچنین برای جوانان هنرمند باید جشنواره ای مستقل برگزار شود تا بتوانند در حضور اساتید به اجرای برنامه بپردازند و پیشکسوتان موسیقی درباره آنها نظر بدهند؛ زیرا تنها از این طریق می توانند با نقاط ضعف کار آشنا شوند در نتیجه بهتر است جشنواره موسیقی فجر را به بزرگان موسیقی بسپاریم.
 جشنواره موسیقی فجر مهم ترین رویداد موسیقیایی در سال است در نتیجه برنامه و کنسرت هایی که برگزار می شود باید در حد و اندازه این جشنواره باشد در نتیجه مسئولین باید به این موضوع مهم بیشتر توجه کنند و از حضور اساتید برای معرفی موسیقی ایرانی در سطح جهانی به کمک این جشنواره استفاده کنند.
این خواننده پیشکسوت خاطرنشان کرد: به طور کلی مخاطبان عام بیشتر در این کنسرت ها شرکت می کنند و این موضوع نباید سبب شود تا کنسرت های پیش پا افتاده برگزار کنیم زیرا مخاطبان در جشنواره موسیقی فجر از نزدیک با موسیقی آشنا می شوند در نتیجه بهتر است سطح سلیقه آن ها را بالا ببریم.
همچنین این جشنواره در معرفی گروه های جوان نقش بسزایی دارد اما باید از گروه هایی استفاده کنیم که چندین سال آموزش دیدند و حرفی اساسی برای گفتن دارند در غیر این صورت نتیجه عکس می گذارد.

هیچ نظری موجود نیست: