۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

فراخوان دومین جشنواره و جایزه «همایون خرم» منتشر شد

مؤسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» و خانواده استاد همایون خرم دومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم را با نام «نوای خرم ۲» در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.
به گزارش موسیقی ایرانیان، با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارایه الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور و بررسی میزان تأثیرپذیری آن ها از هنر این استادان، مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه  همایون خرم را با نام «نوای خرم ۲» در طی سه شب در زمستان ۱۳۹۴ در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.
شایان ذکر است که نوازندگان کلیه ساز ها، خوانندگان و همچنین گروه های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می توانند با اجرای یک اثر از ساخته های آهنگساز و نواساز برجسته، استاد همایون خرم به صورت تک خوانی، تک نوازی، هم خوانی، هم نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت نمایند. همچنین به منظور تشویق و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان بر مبنای ساخته های استاد خرم، قطعه ای موسیقایی تصنیف کرده یا آهنگی ساخته باشند، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
علاقه مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: