۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

پدرسالار «مستنطق» را کارگردانی نمی کند

محمدعلی کشاورز پیشکسوت تئاتر و سینما گفت: از صمیم قلب می خواهم برای یک بار دیگر که شده تئاتری را به صحنه بیاورم اما شرایط جسمی ام این اجازه را نمی دهد و فعلا تولید تئاتر «مستنطق» منتفی است.

کشاورز در گفتگو با هنرآنلاین گفت: چند ماهی است که به فکر اجرای نمایشی با نام «مستنطق» هستم اما شرایط جسمی من این فرصت را مهیا نمی کند. از صمیم قلب می خوام برای یک بار دیگر که شده تئاتری را به صحنه بیاورم اما شرایط جسمی ام این اجازه را نمی دهد و فعلا تولید تئاتر «مستنطق» منتفی است.
وی درباره این اثر توضیح داد: «مستنطق» نمایشی نیمه کلاسیک است و موضوع آن در مورد دختری است که از روستا به شهر آمده و شهر دچار مشکلاتی می شود که در نهایت به خودکشی او منجر می شود. هر چند دوسال است که در بستر بیماری هستم اما هنوز هم به بازگشت روی صحنه تئاتر امید دارم. از صمیم قلب برای همه هنرمندان جوان آرزوهای موفقیت و برای کهنسالان هنر ایران زمین آرزوی سلامتی دارم.

محمدعلی کشاورز چهره نام آشنای تئاتر و سینمای کشور فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۳۹ با حضور در نمایش «ویولن ساز کره مونا» آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در نمایش هایی همچون «آنتیگون»، «آندورا»، «ادیپوس شهریار»، «بازی استریندبرگ»، «دایی وانیا»، «عاشق مترسک»، «لبخند باشکوه آقای گیل» و شماری دیگر به بازیگری حرفه ای در تئاتر بدل شد.

هیچ نظری موجود نیست: