۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

خاطره ای از قاسم گلی با ویگن سلطان جاز ایران


قدیمی ها - علی رجبی: قاسم گلی از کمدین های قدیمی ایران که در بعد از انقلاب به آمریکا مهاجرت نمود و امروزه در تلویزیون ها و کاباره های مختلف با برنامه های خود مردم را شاد می کند.

ولی متاسفانه مدتی از پخش برنامه خود در تلویزیون ایران به مدیریت حمید شب خیز صرف نظر کرده است. در تماسی که با این هنرمند داشتم، از او در مورد عدم پخش برنامه های خود در تلویزیون ایران پرسیدم که این چنین گفت: متاسفانه علی رغم تحریم های انجام شده بر کشورمان و مشکلات مالی، باعث کمبود اسپانسر و آگهی برای برنامه «گلی شو» گشته و از طرفی چون کار و اجرای من سخت می باشد برای مدتی حدودا 2 الی 3 ماهه کار خود را در تلویزیون تعطیل نمودم.
این هنرمند در ادامه برای ما خاطره ای شیرینی از خود با زنده یاد ویگن را شرح داد: روزی در اجرای برنامه تلویزیونی خود بودم که برگه ای به دست من دادند. در اَن برگه نوشته شده بود که «ویگن سطلان جاز ایران در گذشت» و من این موضوع را در برنامه اعلام کردم. در ادامه به یاد او ترانه پخش نمودم. بعد از اجرای ترانه شروع به پاسخگویی تلفن ها نمودم که ناگهان در میان تلفن ها زنده یاد ویگن زنگ زد و گفت: مرتیکه من نمردم که تو اعلام کردی مردم، من زنده ام. این خاطره ای شیرین من با زنده یاد ویگن بود.

قاسم گلی

قاسم گلی

قاسم گلی

زنده یاد ویگن

هیچ نظری موجود نیست: