۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

توضیحات شهرام قادری درباره حواشی آلبوم «قسم»، کنسرت در ایران و صحبت‌های علی عطشانی: خودمان هم از توزیع آلبوم «عباس قادری» در بازار تعجب کردیم

فرزند خواننده قدیمی حوزه موسیقی در کشور درباره صحبت ها و حواشی آلبوم «قسم» در بازار موسیقی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش موسیقی ما، شهرام قادری فرزند عباس قادری درباره انتشار و توزیع آلبوم «قسم» که در خارج از کشور و از سوی شرکت «ترانه» تهیه و توزیع شده است گفت: ما زمانی که به ایران بازگشتیم مشاهده کردیم که برخی فروشگاه‌های موسیقی آلبوم را برای فروش عرضه کرده‌اند که برای خودمان هم جالب بود. به هر حال آلبوم در خارج از کشور تهیه و تولید شده بود و وقتی دیدیم به داخل کشور هم رسیده، به هر حال حس خوبی بود.
فرزند «عباس قادری» خواننده قطعه معروف «زیارت» در ادامه درباره دلایل عدم فعالیت های رسمی عباس قادری و روند اخذ مجوز برای فعالیت مجاز در ایران نیز توضیح داد: پدرم اوایل آن قدر برای اخذ مجوز فعالیت هایش اقدام کرد که خسته شد و به مرور خودش هم دیگر رغبتی برای دریافت مجوز نداشت و دیگر اقدامی نکرد. الان تنها دغدغه پدرم همین اجرای زنده برای کودکان بی سرپرست است که اگر صادر شود قطعا به مرحله اجرا در خواهد آمد. در حال مذاکره برای اجرای کنسرتی به نفع کودکان بی سرپرست روی صحنه ببریم و سعی مان را کرده‌ایم. اگر مجوزی اعطا شود برای عید فطر یا نیمه شعبان در حال برنامه ریزی هستیم.

شهرام و عباس قادری

شهرام قادری درباره سخنان علی عطشانی (کارگردان سینمای ایران) که ضمن تکذیب پیشنهاد بازی در فیلم جدیدش به عباس قادری، از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده بود نیز گفت: درباره صحبت های آقای عطشانی باید بگویم که آقایی به نام «کریمیان» از دوستان و همکاران آقای عطشانی بودند که با همراهی یکی دیگراز دوستان و همکاران ایشان به نام آقای «زمانی»، در یک مجلس خصوصی به پدرم پیشنهاد بازی در یک فیلم را به کارگردانی آقای عطشانی دادند. فیلم برای دو سه سال پیش بود و گفته شد آقای «اکبر عبدی» هم بازیگر این اثر هستند. اصلا موضوع فیلم «نقش نگار» مطرح نبود و ماجرا به چند سال قبل برمی‌گردد. به هر حال این پیشنهاد همان جا شد و البته به دلایل مختلف عملی نشد.
پس از درج خبر انتشار آلبوم عباس قادری در ایران و حضور نام «فریدون خشنود» در این آلبوم، آهنگساز قدیمی حوزه موسیقی در کشور و خالق آثار ماندگاری چون «الله الله» و «خدا چرا عاشق شدم من» از این همکاری اظهار بی اطلاعی کرد.
فرزند عباس قادری درباره درج نام «فریدون خشنود» دراین آلبوم گفت: درباره آقای «فریدون خشنود» باید بگویم که ظاهرا در حوزه موسیقی ایران دو «فریدون خشنود» داریم. یکی از این دوستان، دوست و همکار چهل ساله پدر من هستند که قطعات پرطرفداری مثل «تکه سنگ» را هم ایشان ترانه‌اش را سروده‌اند. ایشان از ترانه سراهای قدیمی هستند که تشابه اسمی با هنرمند قدیمی و آهنگساز ایرانی دارند.
فریدون خشنود نیز در گفتگو با سایت موسیقی ما در این باره گفت: در سالهای دور از حضور هنرمندی خبردار شدم که ظاهرا با همین نام «فریدون خشنود» آثاری را منتشر می کند. بعدها متوجه شدم که ایشان با نام مستعار فعالیت می کنند و از او خواستم که به هر حال این موضوع شاید مناسب نباشد و خواستم عنوان هنری شان را عوض کنند. ولی ظاهرا این دوست هنوز با همان نام در حال فعالیت است. این بار هم که دوستان درباره همکاری بنده با آقای عباس قادری پرسیدند من با حفظ احترام این خواننده قدیمی، اظهار بی اطلاعی کردم و اعلام می کنم هرگز با ایشان همکاری نداشته ام.

هیچ نظری موجود نیست: