۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

توتیا هنرپیشه قدیمی درگذشت + عکس


قدیمی ها - فرامرز امینی: توتیا بازیگر قدیمی سینما که نام اصلی وی ملیحه بیانیان بود و در کنار بزرگان سینما بارها ظاهر شده بود، عصر دیروز سه شنبه 91/12/22 درگذشت و امروز صبح به خاک سپرده شد.

مراسم ختم ایشان متعاقبا به آگاهی خواهد رسید. مجله اینترنتی قدیمی ها به خانواده ایشان و دوست دارانش تسلیت می گوید. روحش شاد و یادش گرامی...



اصلاحیه / «توتیا» درگذشته و «لی لی» زنده است
قدیمی ها: دوستان و همراهان قدیمی ها، باید به عرض شما برسانیم خبر «لی لی درگذشت» که دیروز منتشر کردیم، خوشبختانه اشتباه بوده و لی لی زنده است.
هنرمندی که دیروز خبر درگذشتش را منتشر کردیم توتیا بوده و وی را با اسم لی لی نیز می شناختند که این تشابه اسمی باعث اشتباه گروه قدیمی ها شد. خدا را شاکریم که لی لی عزیز زنده و سلامت هستند و متاسفیم که توتیا را از دست دادیم. گفتنی است لی لی در آمریکا زندگی می کند.
زنده یاد توتیا در یکم فروردین ماه 1321 متولد شد و دیروز سه شنبه 22/12/91 در منزلش در تهران درگذشت و امروز غریبانه به خاک سپرده شد.
نام اصلی وی ملیحه بیانیان بود و با نام توتیا به نقش آفرینی می پرداخت و در کنار بزرگان سینما بارها ظاهر شده بود. گفتنی است که اول فروردین 1392 باید جشن تولد هفتاد و یکمین سال تولدش را جشن می گرفت که متاسفانه اجل مهلت نداد...
توتیا در فیلم هایی چون تولدت مبارک، فاتح دلها و... نقش آفرینی کرده است.. روحش شاد و یادش گرامی...


توتیا

۴ نظر:

سارا پارسی گفت...

آه که چقدر غمگین شدم . بخدا هر وقت سایت قدیمی ها باز میکنم با ترس و لرز است که خدای ناکرده نکند عریز هنرمندی را از دست داده باشیم. روح لی لی عزیز بازیگر زیبا و هنرمندمان شاد. خیلی چهره زیبا و بازیش را دوست داشتم خداوند او را بیامرزد وخداوند به شما آقای نظری و بقیه همکاران گرامی شما سلامتی و طول عمر عطا نماید که ما را همواره از حال و روز هنرمندان قدیمی با خبر میکنید.خدا یارتان باشد.

زانیار.ج گفت...

الان خبر و دیدم دلم لرزید وافعا حیف ککه هنرمندان ما در این شرایط بار سفر میبندند . خارج از کشور بودند یا ایران؟

قدیمی ها گفت...

زانیار عزیز سلام
ایشون در تهران فوت کردند و گزارش تصویری ویژه این مراسم در قدیمی ها منتشر خواهد شد...
موفق باشید

کیوان گفت...

روانش شاد
دورد به شرف فرامز امینی و دورد به شرف شما آقای نظری و بقیه همکاراننتون که شرف ایرانی ها هستید
اگر کماها نبودیدو پیگیر اخبار و احوال هنرمندای قدیمی نبودید کسی تا صد سا=ل دیگه هم یاد هنرمندی مثل لی لی نمی افتاد
لطفا" یک بیوگرافی هم از اون زنده یاد بزارید