۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

سرنوشت رقصنده، فیلمساز، شاعر و بازیگر قدیمی / شهرزاد: با مستمری ماهانه 90 هزار تومانی زندگی می کنم + عکس

«شهرزاد» که از رقص و بازی در تاترهای لاله زار شروع کرد و بعد به کارگردانی فیلم و نویسندگی و سرودن شعر و انتشار کتاب رسید، وی این روزها در ایران در فقر کامل بسر می برد.

به گزارش جوانان، «شهرزاد» که در فیلم «قیصر» و «داش آکل» مسعود کیمیایی، «طوقی» ساخته علی حاتمی نقش هایی ایفا کرده بود، در فیلم های «تنگنا»ی امیر نادری و «صبح روز چهارم» ساخته جلال مقدم برنده جایزه جشنواره سپاس شد.
او به تحصیل در دانشگاه روی آورد، کتاب شعری با عنوان «با تشنگی پیر می شویم» را انتشار داد و فیلم سینمایی مریم و مانی را در سال 1356 با بازیگری پوری بنایی کارگردانی کرد.
خودش می گوید: بعد از انقلاب سال ها حالتی شبیه کوما داشتم. ولی سالها روی پا ایستادم، در خانه ای خرابه و متروک زندگی کردم. پرستاری کردم، کلفتی کردم، کتاب فروختم، توی جنگل زندگی کردم، اینروزها با یک مستمری ماهانه 90 هزار تومانی زندگی می کنم، گاه خودم را نمی شناسم.


شهرزاد


شهرزاد


شهرزاد


شهرزاد

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خدا لعنت کنه باعث بانیه این عن قلابو....

ناشناس گفت...

اين خبر كه مربوط به چند سال پيشه ايا خبر جديدترى از ايشون داريد؟