۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

پشت پرده حضور استاد آواز ایران در جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان چه بود؟ / استاد ایرج: دوستان دعوت کردند، ما هم رفتیم + گزارش تصویری

انتشار برخی تصاویر از حضور استاد آواز ایران در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان حرف و حدیث های زیادی را در یک ماه گذشته در رسانه های ورزشی داشت.

به گزارش موسیقی ما، انتشار تصاویری از حضور استاد «ایرج خواجه امیری» در جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار شد، حرف و حدیث های فراوانی را در رسانه های ورزشی در پی داشت و در این بین سکوت استاد ایرج باعث شد این صحبت ها دامن زده شود.
در این جشن که به همت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان برگزار شد، تجلیلی ویژه از استاد خواجه امیری به عمل آمد و این استاد آواز ایرانی پس از سالها روی صحنه بالاخره به اجرای زنده پرداخت و اجرای قطعه «من یه پرندم» به شدت مورد توجه حاضرین قرار گرفت و باعث شد دوستداران سپاهان با تشویق های مکرر از استاد بخواهند این قطعه را دوباره اجرا کند.
اجرای دوباره این قطعه باعث شد هواداران سپاهان همصدا با استاد این قطعه را بخوانند و تشویق و تجلیلی ویژه از این خواننده قدیمی صورت پذیرد و این بخش از برنامه یکی از پرطرفدارترین بخش های این جشن بود.
استاد ایرج یک ماه پس از این پر سر و صدا سرانجام حاضر به گفتگو درباره این حضور و استقبال از اجرای زنده شان در اصفهان شدند.
حسین خواجه امیری درباره این حضور گفت: دوستان دعوت کردند و ما هم رفتیم. اتفاقا ماسم خوبی هم بود و خوش گذشت.
او درباره اجرای زنده و استقبالی که از ایشان در این برنامه نیز گفت: مردم همیشه لطف دارند. خوشحالم که برای لحظاتی هم که شده توانستم جمع را خوشحال کنم. خود من هم حس خوبی داشتم و لحظاتی خوبی برایم رقم خورد.
این استاد موسیقی ایرانی درباره فعالیت های جدید خود در بازار موسیقی کشور نیز توضیح داد: فعلا کمی کسالت دارم قصد انتشار آلبوم جدید ندارم. کمی حالم بهتر که شد انشاالله در این باره تصمیم خواهم گرفت.
در ادامه چند سکانس از حضور و اجرای زنده استاد ایرج در این جشن را می بینید.






هیچ نظری موجود نیست: