۱۳۹۳ آبان ۲۸, چهارشنبه

جمشید مشایخی به «معمای شاه» پیوست

تهیه کننده سریال «معمای شاه» از اضافه شدن جمشید مشایخی و نیما شاهرخ شاهی به جمع بازیگران این پروژه خبر داد.

علی لدنی تهیه کننده سریال «معمای شاه» از اضافه شدن جمشید مشایخی و نیما شاهرخ شاهی به این پروژه خبر داد.
لدنی در ادامه در مورد کلید خورد مجدد سریال «معمای شاه» گفت: بعد از مشکلات مالی که برای این سریال بوجود آمد، الان مجددا پروژه را کلید زدیم.
او درباره اینکه آیا مشکلات مالی در دوران مدیریت ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی وجود داشت و در دوره جدید مرتفع شده افزود: نه ربطی به این موضوع ندارد، در این مدت منابع مالی مان با مشکل مواجه شده بود که خداراشکر مدتی است این مشکلات حل شده است.
تهیه کننده سریال «سالهای مشروطه» افزود ادامه داد: تا کنون 60 درصد از این سریال ضبط شده است و در حال حاضر گروه در لوکیشن شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستند و سکانس های مربوط به قسمت اول تا بیستم را که روایتی از سال های 1320 تا 1333 هست را تصویربرداری می کنند، ضمن اینکه قرار بر این است تا فردا افرادی چون: گوهر خیراندیش، سعید نیکپور، امیریل ارجمند، محمدرضا شریفی نیا جلوی دوربین روند.
وی افزود: در این مدت بازیگران جدیدی از جمله جمشید مشایخی در نقش کمال دواتگر و نیما شاهرخ شاهی در نقش پسر دکتر وزیری به این سریال اضافه شدند.
این سریال به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی از سال 90 کلید خورده و تا الان در لوکیشن هایی چون: کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، پیگیری شده است و طبق شنیده های ما قرار بر این است تا این سریال در سال آینده از شبکه یک سیما پخش شود.
سریال الف ویژه معمای شاه به کارگردانی محمد رضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه ای زندگی محمد رضا پهلوی را از زمان بازگشت از سوییس در سال 1315 تا زمان مرگ به تصویر می کشد.


جمشید مشایخی

هیچ نظری موجود نیست: