۱۳۹۳ شهریور ۱۶, یکشنبه

علی عباسی در ایران می ماند

علی عباسی چندین فیلم ماندگار سینمایی ایران را در کارنامه هنری خود دارد، از جمله فیلم «حسن کچل» و «سوته دلان» به کارگردانی علی حاتمی و فیلم «تنگسیر» به کارگردانی امیر نادری و «رضا موتوری» به کارگردانی مسعود کیمیایی و...

به گزارش جوانان، مرتضی فرزانه در ادامه نوشت: وی از جمله تهیه کنندگانی بود که در دهه 1980 از ایران خارج گردید و ساکن اروپا شد. وی در چند سال اخیر هر از گاهی به ایران رفت و آمد دارد، اما آنگونه که گفته می شود این بار عباسی در نظر دارد بعد از سال ها ساکن ایران گردد.
اخیرا عباسی توسط یکی از دوستان هنرمند خود به انجمن اهدای جوایز منتقدان سینما دعوت شد، مجری وقتی خبردار می شود که عباسی در سالن حضور دارد از او دعوت می کند تا به روی صحنه برود.


علی عباسی

عباسی وقتی روی صحنه می رود صحبت های احساس برانگیزی را عنوان کرد از جمله به او گفته بودند فیلم هایی که او تهیه کرده به آتش کشیده اند و اجازه فعالیت به او بعد از انقلاب داده نشد و همچنین گفت: من دوران بسیار تلخی را در این سال ها گذراندم.
عباسی ضمن انتقاد و گلایه های فراوان که همراه با ابراز احساسات بود، گفت: حالا پس از بیست سال شنیدم که فیلم های من سوزانده نشده و همین دلخوشی بزرگی برایم بود. حالا ممکن است در ایران بمانم و به عشق بزرگم تهیه کنندگی ادامه بدهم.

هیچ نظری موجود نیست: