۱۳۹۲ اسفند ۶, سه‌شنبه

بلاخره بعد از تلاش بسیار «گلی زنگنه» را یافتیم

قدیمی ها - علی رجبی: زمان بسیار طولانی در تلاش برای یافتن گلی زنگنه ستاره سینمای قبل از انقلاب بودم، اما بلاخره با کمک آقایان محمود اسکویی فیلمبردار سینمایی و هوشنگ حمزه ای مدیر تولید سینما توانستم سر نخی از او بیابم.

بیشتر علاقه مندان به سینمای قبل از انقلاب، بازی گلی زنگنه به همراه زنده یاد فردین در فیلم «بر فراز آسمان ها» و با صدای زیبای ابی را به یاد دارند، گلی زنگنه هم اکنون ساکن لندن هست و زندگی نسبتا آرامی را سپری می کنند.
وقتی دیروز با وی صحبت کردم بسیار از محبت ایشان خوشحال شدم و قرار بر این شد به زودی گفت و گویی مفصل با این هنرمند در «مجله اینترنتی قدیمی ها» داشته باشیم.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر خوشحال شدم.... دستتون درد نکنه... یک دنیا سپاس از وقتی که میذارید و هنرمندان قدیمی مان را دوباره پیدا میکنید. امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشید.......بی صبرانه منتظریم

امیرحسین گفت...

سلام و تشکر بی نهایت از قدیمیها منتظر عکس جدید از گلی زنگنه عزیز هستیم در ضمن مصاحبه با ژاله سام چی شد؟
لطفا اگه امکان داره از وجستا لی لی ارغوان ثریا بهشتی شهرزادآرمانی جوانه جلیلوند هم خبری بدین بازم ممنون

گروه قدیمی ها گفت...

امیر حسین عزیز ما همچنان پیگیرمصاحبه با خانم ژاله سام هستیم ولی ایشان فعلا جواب مثبتی برای یک مصاحبه ی اختصاصی به گروه قدیمی ها ندادند..موفق باشید

گروه قدیمی ها گفت...

در ضمن نه برای این هنرمندان که نام بردی بلکه برای هنرمندان بی شمار دیگری در تلاش هستیم که بتوانیم آن ها را پیدا کنیم و خبری جدید برای شما عزیزان منعکس کنیم

مهرداد گفت...

سلام
جناب مجتبی خان نظری مرد عزیز ودوست داشتنی
از شما سپاس گزاریم کارو تلاش مردُمی شما خیلی ارزش دارد. امید که در تلاش تان موفق وپیروز باشید کاش من می توانستم و می دانستم چگونه گوشۀ کوچکی از خدمات شما عزیزان را جبران کنم .
انشاالله که در انجام مصاحبه با گلی زنگنه هنرمند دوست داشتنی موفق بشوید و اگر بشود عکس هایی هم از او بگذارید.
تشکر و سپاس

ناشناس گفت...

سلام .من خاطرات شیرینی ازدوران کوکی از صدای مخملی خانم نلی دام خواهش می کنم مصاحبه ای با ایشان داشته و ازحال ایشان ما را با خبر کنید گویا ایشان ساکن لندن می باشند.

ناشناس گفت...

ageh misheh ba soheila ham mosahebeh konid

سینا گفت...

با سلام بالاخره معلوم نشد که همسرشادروان خانم فروزان چه کسی است؟