۱۳۹۲ بهمن ۱۸, جمعه

داریوش اقبالی 63 ساله شد / داریوش: من در ۵۰ سالگی، به تولد دوباره رسیدم + عکس

داریوش اقبالی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران خواننده، بازیگر و فعال اجتماعی ایرانی است.

استفاده از ترانه ها و اشعار افرادی نظیر اردلان سرفراز، ایرج جنتی عطایی، شهیار قنبری، سیمین بهبهانی، مینا جلالی، هما میر افشار، زویا زاکاریان و بزرگانی چون مولانا و حافظ شیرازی، پرداختن به موسیقی اجتماعی، خواندن ترانه هایی که بار اعتراضی نسبت به وضعیت اجتماعی و سیاسی ایران از جمله فقر، آزادی و اعتیاد را دارد و نیز برخورداری از صدایی خاص، وی را به یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین خوانندگان ایرانی تبدیل نموده است.
به همین مناسبت وی در صفحه فیس بوکش نوشت: دوستان عزیزم، از پیام های پر از مهری که برای روز تولدم فرستادید سپاسگزارم. ممنون که به یاد من بودید و دل مرا شاد کردید. همینطور از همسر عزیزم ونوس ممنونم که اقوام و دوستان نزدیک را گرد هم جمع کرد تا شبی را کنار هم باشیم.
وقتی یک شمع از ۶۳ شمع را با پسرم میلاد خاموش می کردیم، دوران نوجوانی ام را به یاد آوردم که تصور می کردم مردی که ۵۰ سال سن دارد و ریش سفید دارد، حتما خیلی پیر است! و یاد بخشی از غزل حافظ افتادم که «چو پیر شدی حافظ از میکده بیرون آی»! اما حالا در ۶۳ سالگی هم احساس پیری نمی کنم. من در ۵۰ سالگی، به تولد دوباره رسیدم و این روزها حس جوان ۱۳ ساله ای را دارم که آینده ای طولانی و فرصت های مفید پیش رو دارد، فرصت هایی که می تواند از آن ها برای بهتر شدن خودش، خانواده اش، جامعه اش و وطنش استفاده کند. باز هم ممنونم از همه شما عزیزان.


داریوش اقبالی به همراه همسرش ونوس و فرزندش میلاد


داریوش اقبالی به همراه همسرش ونوس


داریوش اقبالی


داریوش اقبالی


داریوش اقبالی

۲ نظر:

علیرضا از تهران گفت...

با درود به دوست خوبم آقا مجتبی عزیز
داداش دمت گرم که اینقدر به فکر تمام دوستداران هنرمندان هستی به خصوص داریوش نازنین که من به شخصه خیلی دوستش دارم وکلی باهاش زندگی کردم امید وارم داریوش عزیز صد وبیست ساله بشه منم تولد داریوش را به خودش همسرش وخانواده گرامیش وتمام هواداران داریوش تبریک می گویم

سینا گفت...

داریوش عزیز خواننده ایست جاودان برای همه نسلها منهم تولداین خواننده نازنین رابه اووخانواده محترمش تبریک گفته برایشان آرزوی سلامتی دارم .