۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

دردسر شایعه پراکنی در فضای مجازی: حسین دهلوی در سلامت به سر می برد

همسر حسین دهلوی نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایران از دروغ پردازی ها و شایعه پردازی های برخی از افراد در فضاها و شبکه های اجتماعی مجازی پیرامون هنرمندان انتقاد کرد.

سوسن اصلانی در گفتگو با مهر گفت: چند روز گذشته شاهد انتشار اخباری در صفحه شخصی تعدادی از کاربران شبکه های مجازی بودم که از وخیم بودن حال جسمانی حسین دهلوی و بستری شدن این هنرمند در بیمارستان خبر داده بودند که این خبر طی روزهای گذشته موجب نگرانی اهالی موسیقی شد و من در منزل دائم مشغول پاسخگویی به تماس های مکرر اهالی شریف موسیقی پیرامون این مطلب بودم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با مراقبت های ویژه ای که در منزل از همسرم انجام می گیرد و پزشکان نیز به صورت مرتب مشغول درمان این هنرمند موسیقی هستند هم اکنون حال جسمانی همسرم در وضعیت خوبی قرار دارد. تنها مشکل این هنرمند حافظه وی است که این مورد هم با توجه به داروهایی که برایش تجویز شده در مرحله درمان قرار دارد.
اصلانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه چنین مطالب دروغی نباید در فضاهای مجازی به راحتی منتشر شود، خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از این اخبار ناشی از دلسوزی و حسن توجه کاربران به هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایران باشد اما بهتر است تا قبل از قطعی شدن اخبار از انتشار آن در اینترنت خودداری کنند تا اجازه هیچ سوءاستفاده ای به افراد سودجو داده نشود.
این نوازنده سنتور در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به فعالیت های موسیقایی اش گفت: رفت و آمدهای مکرر دوستانِ حسین دهلوی به منزل که ناشی از لطف و توجه مهربانانه آنها به این هنرمند است فعلا کمی سر ما را شلوغ کرده است و من مشغول هماهنگی های لازم در این مورد هستم اما اگر برنامه ریزی ها طبق آنچه در نظر داریم هدایت شود به زودی در داخل و خارج از کشور کنسرت هایی را برگزار خواهم کرد که طی هفته های آینده جزییات آن را اعلام می کنم.

هیچ نظری موجود نیست: