۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

شاهین فرهت: فرصت دادن به جوانان از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است

شاهین فرهت معتقد است، فرصت دادن به جوانان هنرمند در این جشنواره از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است.

زیرا جوانان جایی ندارند تا هنر خود را ارائه دهند در نتیجه این جشنواره این هنرمندان جوان را به جامعه هنری معرفی می کند و بهتر است این جوانان بعد از ایام جشنواره نیز مورد حمایت قرار گیرند.
شاهین فرهت، آهنگساز در گفت و گو با هنرآنلاین درباره جشنواره موسیقی فجر گفت: خوشبختانه امسال تا حدودی این جشنواره بهتر برگزار شد و در اختتامیه امسال بر خلاف سال های گذشته وعده های خوبی داده شد که بیان گر رشد موسیقی در سال های آینده است.
فرهت خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر روند رو به رشدی خواهد داشت البته امسال برگزاری این جشنواره با مشکلاتی همراه بود که بهتر است در سال های آینده این مشکلات برطرف شود، به عنوان مثال صدابرداری بسیاری ضعیف بود و به نظر من صدای خواننده و صدای ساز یک نوازنده به صورت اوریجینال به گوش مخاطبان نمی رسید در نتیجه این مشکل باید توسط مسئولین حل شود.
این آهنگساز تاکید کرد: همچنین فرصت دادن به جوانان هنرمند در این جشنواره از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است زیرا جوانان جایی ندارند تا هنر خود را ارائه دهند در نتیجه این جشنواره این هنرمندان جوان را به جامعه هنری معرفی می کند و بهتر است این جوانان بعد از ایام جشنواره نیز مورد حمایت قرار گیرند.
شاهین فرهت افزود: همچنین باید از اساتید برجسته این حوزه برای برگزاری کنسرت دعوت کنند زیرا این اساتید گنجینه موسیقی هستند و بهتر است هنرشان را ارائه دهند در نتیجه باید توازن برقرار شود. همچنین نکته مثبت دیگر این جشنواره تجلیل از هنرمندان و موسیقی دانها بود که به نظر من باید از جواد لشکری یگانه بازمانده تصانیف ارزنده تجلیل و قدردانی شود.

هیچ نظری موجود نیست: