۱۳۹۲ دی ۲, دوشنبه

شهرزاد بعد از ١ سال و ٣ ماه مبارزه با سرطان خون درگذشت

شهرزاد، دختر جوان ایرانی ساکن تورنتوی کانادا، مبتلا به سرطان خون، بیش از یکسال با این بیماری مبارزه کرد و پیشگام جنبش کمک به بیماران سرطانی شد.

شهرزاد ساعاتی پیش بر اثر شدت عفونت بیماری در یکی از بیمارستان های کانادا درگذشت.
چند روز پیش در فیس بوکش نوشته بود: ٥٠ هزار نفر شديم! روزى كه اين صفحه رو درست كردم هدفم اين بود كه به جاى اين كه بترسم و برم تو تنهايى خودم با اين بيمارى بجنگم بيام و دربارش با شما حرف بزنم، اميد بگيرم و اميد بدم، چيزى ياد بدم و چيزى ياد بگيرم. حالا امروز نصف استاديوم آزادى داره بازى روزگار مقابل منو نگاه مي كنه، شما ها تشويقم مي كنيد كه اين بازى رو ببرم و تو لحظه هاى سختم بيشتر تشويقم ميكنيد.
شهرزاد درباره خودش می نویسد: زندگى پر از اتفاقات غير قابل پيش بينى هست و كسى واقعا از فرداش خبر نداره، در شهريور سال ١٣٩١ من مبتلا به بيمارى سرطان خون شدم كه سخت ترين تجربه زندگى من تا به امروز بوده است كه من با تكيه بر ايمان خودم و پشتيبانى همه جانبه خانواده و دوستانم تونستم با اين مريضى كنار بيام.
براى ادامه زندگى و رسيدن به هدف هام و آرزوهام من احتياج به پيدا كردن اهدا كننده جهت پيوند مغز استخوان دارم. در واقع من فقط يكى از ده ها هزار نفرى هستم كه به دنبال اهدا كننده خود براى ادامه زندگى هستد.
هدف من اطلاع رسانى كامل و همه جانبه درباره اين بيمارى بين تمام اقشار مردم هست و اين كه چگونه هر كدوم از ما مي تونيم نجات بخش انسان ديگرى باشيم. به اميد روزى كه سرطان براى هميشه ريشه كن بشه. روحش شاد...




۴ نظر:

Unknown گفت...

عالی

سيد عثمان گفت...

خدا بیامرزتش

رضا گفت...

روح شهرزاد عزیزمان شاد و یادش گرامی باد

ناشناس گفت...

انسان باید خیلی قوی باشه تا بتونه در برابر چنین اتفاقی از هم نپاشه و آن موجودیت و قوام خودش را حفظ کنه،در کمال احترام و ادب آرزوی آرامشی ابدی برای شهرزاد عزیز، و طول عمر با عزت برای بازماندگانشان را دارم