۱۳۹۲ تیر ۳۰, یکشنبه

كيميايي: شخصيت فيلم جديدم يك زن است

مسعود كيميايي جديدترين فيلمش را كه هنوز نام مشخصي ندارد،‌ كليد زد و اعلام كرد: شخصيت اصلي اين فيلم يك زن است چرا كه ديگر مردهاي فيلم‌هاي من پير شده‌اند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، اين كارگردان درمورد سه ‌سال دوري از سينما گفت: بعد از فيلم «جرم» چند سناريو داشتم كه مهم‌ترين آنها «شريك»،‌ «دست تنها» و «تبعيد سايه‌ها» بود كه متاسفانه هيچ كدام از آنها به نتيجه نرسيد تا اينكه به اين فيلم كه هنوز اسمي ندارد، رسيدم.
اين كارگردان نام‌هايي چون «اسب‌ها مي‌ميرند»،«عرق سرد» و «كليد شكسته» را اسامي پيشنهادي براي فيلم جديدش عنوان كرد و گفت: آخرين اسمي كه داديم «متروپل» بود كه گفتند خارجي است و آن را رد كردند. در صورتي كه مي‌بينيم فيلم‌هايي با اسم‌هاي خارجي ساخته شده است و يا در حال ساخت هستند.
كيمايي درباره داستان فيلم جديدش اظهار كرد: فيلم در بين دو تا سه ساعت مي‌گذرد‌، داستاني كه از ساعت ۱۲ شب آغاز مي‌شود. البته تاكيد زيادي بر اين دو ساعت نيست و اين اتفاق در فيلم‌نوشت افتاده است.


وي چهار نفر در يك ويلا‌، يك بيمارستان‌ و يك دكتر و چهار نفر ديگر را از شخصيت‌ها و لوكيشن‌هاي اصلي اين فيلم دانست و گفت: وقتي سينما «متروپل» را ديدم در تغيير فيلمنامه اين فيلم بسيار موثر بود. ريختگي‌ها، فراموشي‌ها و تغييراتي كه با دست نيست بلكه با تغيير عوض شده است. هنوز پلاكارت‌ها به ديوار بود، مثل هواپيمايي كه پر از زيبايي بوده و اكنون پرت شده است.
كميايي شامگاه شب گذشته-۲۹ تير ماه- در آغاز فيلمبرداري فيلم جديد، شخصيت اصلي اين فيلم را «خاتون» با بازي مهناز افشار معرفي كرد و گفت: او در حادثه‌اي، جايي را براي پناه بردن ندارد كه ۱۲ شب به باشگاه بيلياردي مي‌آيد كه قبلا سينما بوده و در آنجا بافت ديگري به قصه اضافه مي‌شود‌.

وي درباره صحنه‌اي كه فيلمبرداري فيلمش در آنجا آغاز مي‌شود، توضيح داد: اينجا آپارتمان «خاتون» قصه ماست و فيلم از اين خانه آغاز مي‌شود كه دو روز فيلمبرداري خواهيم داشت و بعد به لوكيشن اصلي سينما «متروپل» مي‌رويم.

هیچ نظری موجود نیست: