۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

یکشنبه ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی / مراسم تشییع زنده یاد ناظم گنجاپور


آخرین گلزن تیم شاهین قبل از انحلال و اولین گلزن پرسپولیس در دربی، فردا چهره در خاک خواهد کشید و اهالی فوتبال، همبازیانش و هواداران پرسپولیس برای آخرین بار با او وداع خواهند کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ناظم گنجاپور فردا یکشنبه از ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی آغاز خواهد شد. قرار بود پیکر وی پس از مراسم تشییع، برای تدفین، به گلستان شهدای امام شهرستان پاکدشت منتقل شود که صبح امروز با تغییر نظر خانواده آن مرحوم مقرر شد پیکر ناظم گنجاپور در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.
ایرج پازوکی از دوستان نزدیک شادروان گنجاپور و از مسوولان شرکت حامیان پیشکسوتان با تائید مطلب فوق، اعلام کرد: مراسم ختم آن مرحوم روز دوشنبه هفتم اسفند ماه از ساعت 14 الی 16 در مسجد امیرالمومنین پاکدشت واقع در خیابان شهید مرادی برپا خواهد شد.


زنده یاد ناظم گنجاپور

شب گذشته (جمعه شب) همچنین ایرج پازوکی، حمید استیلی و امیر مشیری با حضور در منزل آن مرحوم درگذشت وی را به نمایندگی از طرف باشگاه و هواداران پرسپولیس به خانواده وی تسلیت گفتند. محمد رویانیان هم در گفتگویی تلفنی با خانواده و برادر آن مرحوم با آنها ابراز همدردی کرد.
ناظم گنجاپور در 12 فروردین سال 1322 در اهواز چشم به جهان گشور اما هفتادمین بهار زندگی را ندید. او روز پنجشنبه پس از آنکه ناظر پیروزی کشتی گیران ایران برابر آمریکا بود، خوشحال ورزشگاه را ترک کرد اما ساعاتی بعد، قبل از آنکه به منزل برسد، احساس کسالت شدید کرد که به کمک اهالی محله و اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد. وضعیت او پس از مراقبت های انجام شده به شکل پایداری درآمد به حدی که پزشکان خطر را برطرف شده اعلام کردند اما لازم دانستند او تحت کنترل باشد. ساعتی بعد حال او حوالی ساعت 22 وخیم شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

۱ نظر:

زانیار گفت...

تسلیت میگم به خانواده بزرگ پرسپولیس