۱۳۹۴ مهر ۲۵, شنبه

خاطره ها 466/ «حمیرا»، خواننده معروف هنرپیشه می شود

قدیمی ها - چاپ شده در مجله جوانان سال 1349: شنیدیم از حمیرا خواننده محبوب و مشهور دعوت شد تا نقش اول فیلمی را به عهده بگیرد.
برای اطلاع از واقعیت قضیه بلافاله با حمیرا تماس حاصل گردید تا چگونگی پیشنهاد و صحت مطلب برای خوانندگان روشن شود.
«حمیرا» اظهار داشت توسط یکی از تهیه کنندگان معروف به من پیشنهاد بازی در فیلم شده که در حال حاضر مشغول مطالعه سناریوی آن هستم.
وی در جواب خبرنگار مجله که سوال کرد آیا به کار هنرپیشگی علاقه دارید یا خیر؟ گفت: نسبت به قبول بازی در فیلم بی علاقه نیستم ولی بدون شک این کار را با مطالعه و دقت فراوان دنبال خواهم کرد.
از آنجا که تهیه کننده فیلم مورد بحث آدم مطمئن و با سابقه است، قبول دعوتش را موکول به مطالعه سناریو کردم و تصمیم دارم چنانچه داستان فیلم خوب باشد و نقشی که به من واگذار می شود مورد پسندم قرار گیرد، قرارداد را امضا کنم.
راجع با این کار با پرویز یاحقی همسرم صحبت کرده ام و خوشبختانه او نسبت به انجام این کار حرفی ندارد.
حمیرا قول داد به مجرد اینکه بازی در فیلم صورت جدی به خود گرفت و قرارداد را امضا نمود خوانندگان مجله جوانان را در جریان بگذارد. به هر حال با محبوبیتی که حمیرا دارد بعید نیست در آینده نزدیک یکی از چهره های موفق سینما گردد.

هیچ نظری موجود نیست: