۱۳۹۴ فروردین ۱۵, شنبه

فیلم هفته 86 / دنیا مال منه

فیلمی که این هفته، مجله اینترنتی قدیمی ها برای شما بینندگان عزیز در نظر گرفته است، فیلم «دنیا مال منه» به کارگردانی و نویسندگی خسرو پرویزی در سال 1350 می باشد.

خلاصه داستان: «حمید» و «کیمیا» با هم روبرو می شوند و برخوردهای بعدی عشقی فیمابینشان پدید می آید و کیمیا دختر مرد ثروتمندی است و حمید که نمی خواهد کیمیا را به خاطر اینکه فقیر است از دست بدهد، به همین جهت خود را متمول معرفی می کند. اما بعد از مدتی اتفاقی سبب می شود که هویت اصلی حمید آشکار شود. کیمیا ابتدا از عشق حمید سر می خورد، ولی پس از یک سلسله ماجرا سوء تفاهمات برطرف شده و حمید و کیمیا با یکدیگر ازدواج می کنند.


گروه کارگردانی
کارگردان: خسرو پرویزی

گروه فیلمنامه
نویسنده: خسرو پرویزی

گروه بازیگران
تقی ظهوری
نیلوفر
هوشنگ بهشتی
پیمان
سارا
فرخ لقا هوشمند

گروه تهیه و تولید
تهیه کننده: تورج رحیم زاده

اطلاعات فیلم از سایت: سوره سینما
«فیلم هفته» هر هفته روز جمعه در «قدیمی ها» منتشر می شود.

۱ نظر:

vahdat doost گفت...

قدیمیها جان

نام و چهره زیبای پیمان اکنون بار دیگر با در دست بودن فیلمهایش همه جا بر سر زبانهاست. بسیاری می‌‌پرسند او اکنون کجاست؟ شما یک بار نوشتید با او تماس تلفنی گرفتید. اگر بتوانید عکس و خبر جدید او را چپ کنید، شاهکار کرده‌اید. لیست تمام فیلمهایش را در زیر می‌بینید.

شهراشوب، قوز بالا قوز، دنیا مال منه، دختر ظالم بلا، زیبای جیب ٔبر، باشرفها، ضعیفه، سوگلی، کاکل زری، تلافی، ساحره، عروس و مادر شوهر، شرور، ناموس، جاهل و رقاصه، دختر نگو بلا بگو.