۱۳۹۳ آبان ۱۰, شنبه

محمود کلاری و فرامرز قریبیان به «۳۶۰ درجه» سر زدند

صبح روز نهم آبان ماه، فرامرز قریبیان به عنوان کارگردان و محمود کلاری پیشکسوت فیلمبرداری سینمای ایران با حضور در پشت صحنه فیلم «۳۶۰ درجه» یک پلان از این فیلم را به صورت افتخاری ثبت کردند.

محمود کلاری فیلمبردار صاحب نام و با سابقه سینمای ایران با حضور در پشت صحنه فیلم «360 درجه» با عوامل این فیلم دیدار داشت و از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم و کار فیلمبرداری فرزندش کوهیار کلاری، مدیر فیلمبرداری فیلم «360 درجه» قرار گرفت.
از سوی دیگر فرامرز قریبیان، بازیگر پیشکسوت سینما و تهیه کننده فیلم «360 درجه» روز گذشته در محل فیلمبرداری حضور داشت و با سام قریبیان فرزندش درباره نخستین فیلم او به گپ و گفت پرداخت.
بعد از حضور فرامرز قریبیان و محمود کلاری در پشت صحنه این فیلم، بنا بر پیشنهاد سام قریبیان کارگردان فیلم و کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری پروژه سینمایی «360 درجه»، قریبیان پدر یکی از پلان های فیلم فرزندش را کارگردانی کرد و محمود کلاری هم در همان سکانس پشت دوربین قرار گرفت و این پلان را ثبت کرد.


محمود کلاری و فرامرز قریبیان

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ببخشید چند هفته پیش یه ویژه نامه گذاشته بودید برای شادروان ویگن من موفق نشدم کامل بخونم الان که اومدم تو سایتتون هرچی میگردم پیداش نمیکنم لطفا لینک ویژه نامه رو اینجا بذارید ممنون

گروه قدیمی ها گفت...

دوست عزیز سلام
آخرین مطلبی که از ویگن در قدیمی ها منتشر شده در لینک پایین قابل مشاهده هست:
http://art-ghadimiha.blogspot.com/2014/10/4.html

البته در قسمت جستجو اگر سرج می کردید هم پیدا می کردید...