۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

«دیانا» هنرپیشه پیشکسوت تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت

قدیمی ها - علی رجبی: دیانا هنرپیشه سال های دور سینما و تلویزیون که با لحجه شیرین اصفهانی هنرنمایی می کرد، متاسفانه در شرایط نامناسبی به سر می برد.

در ماه های گذشته خبری از دیانا در «قدیمی ها» برای خوانندگان منتشر گردید، مبنی بر این که چند سال پیش طی یک حادثه تصادف، پاهای دیانا به طرز شدیدی صدمه می بنید و بعد از این مدت طولانی، هنوز این هنرمند با این مشکل دست به گریبان است.
پرستار وی طی تماسی در مورد وضیعت ایشان گفت: خانم دیانا بعد از تصادف تا به امروز نتوانسته بر روی زمین به خوبی قدم بر دارد و بیشتر بر روی تخت و در بستر بیماری بوده است.
اخیرا ایشان برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند. خروج ایشان از بیمارستان بستگی به نظر پزشک معالجش دارد که در نتیجه این زمان مشخص نیست.
در پایان امیدواریم بعد از سال های طولانی خانم دیانا هنرپیشه معروف فیلم های فارسی به بهبودی کامل برسد و از این مشکل رهایی یابد.

۹ نظر:

زانیار گفت...

انشاله به شرایط عادی خودش برگرده .

آرتین گفت...

با درود،
با امید به اینکه حال این هنرپیشه که در آن سالها دل بسیاری راذشاد میکرد،رو به بهبودی رود واگر برای کسانی امکان داشته باشد از او دیدار و تجلیلی به عمل آید.
با سپاس از سایت خوب قدیمی ها که همگان را از حال و روز پیشکسوتان با خبر میسازد.

آرتین از آلمان

ناشناس گفت...

باسلام،چراهروقت ازهنرمندي خبري مي دهيد
محل سكونت او را نمينويسيد،مثلا خانم ديانا كجا زندگي مي كنند؟

گروه قدیمی ها گفت...

دوست ناشناس عزیز (ساعت ۱۱:۱۳) سلام...
نمی شود که در خبر، محل سکونت هنرمند را هم نوشت...
موفق باشید

Unknown گفت...

این دوست گرامی که محل سکونت هنرمندی که از او خبری را مینویسند میخواهد خودشان بنویسند که چرا حداقل نامی مستعار ندارند هنرمندان هم زندگی خصوص خود را دارند ما نباید بخواهیم در آرامش وزندگی خصوص آنها دخالت کنیم اگر مردم دز زمان گذشته آدرس هنرمندان را داشتند درب خانه شان صف میکشیدند بنده یکبار گوگوش وبهروز وثوقی را در خیابانی در یکی از شهر های اطراف تهران دیدم نمیدانید چه جمعیتی جمع شده بودند بهروز زرنگی کرد وبا ماشین فرار کرد واگرنه نمیتوانستند به راحتی بروند

ناشناس گفت...

باسلام،منظورمن ازمحل زندگي هنرمندان آدرس دقيق نبود،لااقل اسم كشورياشهرمحل سكونت را بنويسيد.باتشكرازمجله خوبتان

گروه قدیمی ها گفت...

دوست عزیز سلام
ایشون در تهران زندگی می کنند...
موفق باشید

ناشناس گفت...

با سلام اميدوارم خانم دياناي نازنين با لهجه بسيا زيباشون هر چه زودتر سلامتي خود را بدست بياورند.

ناشناس گفت...

انشاالله که سلامتیشون رو به دست بیارن. حیف که ایران مثل کشورهای دیگر نیست که مرتبا" در جریان وضعیت زندگی هنرمندان باشیم و اینجا هر وقت که با خبر می شویم زمان مریضی و گرفتاری آنان است