۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

آخرین وضعیت اکران «نقش نگار»

کارگردان «نقش نگار» گفت: شرایط اکران بسیار پیچیده است اما دوست دارم این فیلم در اکران اول و یا دوم عیدفطر نمایش داده شود.

علی عطشانی درباره ی آخرین وضعیت نمایش فیلم «نقش نگار» اظهار کرد: پروانه نمایش این فیلم صادر شده است و اکنون آقای داریوش بابایان در حال فراهم آوردن بهترین شرایط برای اکران فیلم هستند.
وی درباره زمان پیش بینی شده برای اکران «نقش نگار» گفت: همانطور که می دانید با توجه به فیلم های زیادی که در صف اکران هستند،  وضعیت روی پرده بردن فیلم کمی پیچیده شده است. اما آن طور که خبر دارم آقای باباییان در حال تلاش هستند تا بتوانند بهترین زمان اکران را برای «نقش نگار» بگیرند.
کارگردان «نقش نگار» افزود: ایشان فعلا در حال مذاکره با گروه های سینمایی مختلف هستند اما همانطور که گفتم شرایط پیچیده است به شخصه دوست دارم «نقش نگار» در اکران اول یا دوم عید فطر روی پرده برود.
ناصر ملک مطیعی، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، شیوا خسرومهر از بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: فرزاد بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار را دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری محیا می کند اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می کند و …
گفتنی است: این فیلم با وجود اینکه نامش در کاتالوگ جشنواره فجر گذشته بود اما به نمایش درنیامد.

هیچ نظری موجود نیست: