۱۳۹۲ آذر ۸, جمعه

علی پروین بازی دخترش را دید / ازدحام مردم سلطان را فراری داد

علی پروین چند روز پیش سر صحنه فیلم «دربست آزادی» جدیدترین ساخته مهرشاد کارخانی حضور یافت تا بازی دختر خود را در این فیلم از نزدیک ببیند.

به گزارش مهر، دختر علی پروین که پیش از این در صحنه ای از فیلم «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی حضور یافته بود، یکی از نقش های مهم فیلم «دربست آزادی» را ایفا می کند که همین مساله باعث شد پدرش برای تماشای هنرنمایی دخترش در پشت صحنه این فیلم حاضر شود.
علی پروین ابتدا به سینما اروپا یکی از لوکیشن های اصلی این فیلم رفت و ضمن دیدار با عوامل فیلم در جریان داستان فیلم قرار گرفت. در صحنه ای از «دربست آزادی» که پروین برای دیدن آن سر صحنه آمده بود، دو شخصیت اصلی فیلم برای نقد کردن چکی که در دست داشتند به سراغ یک دختر دلار فروش ارمنی می روند که نقش این دختر را فرزند علی پروین ایفا می کند.
این صحنه در پاساژی نزدیک سینما اروپا فیلمبرداری می شد ولی وقتی پروین از سینما به نزدیکی پاساژ رسید، تبدیل به جاذبه مهمی برای عابران و کسبه خیابان جمهوری شد که همه می خواستند عکس یادگاری با او بیاندازند.
حضور خیل علاقه مندان علی پروین رفته رفته به قدری زیاد شد که در کار فیلمبرداری اختلال ایجاد کرد و سرانجام علی پروین به سختی راه خود را از میان جمعیت گشود و صحنه فیلمبرداری را ترک کرد. تاکنون نیمی از فیلمبرداری «دربست آزادی» در خیابان های مرکزی تهران انجام شده و گروه تولید در تلاشند تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود.

هیچ نظری موجود نیست: