۱۳۹۲ آذر ۹, شنبه

پیکر ژیلا مهرجویی به خانه ی سینما نیامد / فرمان آرا: او کاملا غیرمنتظره درگذشت

جمعی از هنرمندان برای تشییع پیکر ژیلا مهرجویی طراح صحنه و لباس سینمای ایران مقابل ساختمان خانه سینما گردهم آمدند اما پیکر این هنرمند به خانه ی سینما نیامد و مستقیم از بهشت زهرا به طالقان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که صبح 9 آذر ماه انجام شد و قرار بود به عنوان اولین مراسم تشییع پس از بازگشایی خانه ی سینما باشد، تنها به سخنرانی هنرمندانی چون بهمن فرمان آرا، پروین صفری اختصاص پیدا کرد.
بهمن فرمان آرا کارگردان سینما در سخنانی با اشاره به اینکه در دو فیلم «بوی کافور، عطر یاس» و «خانه ای روی آب» با ژیلا مهرجویی همکاری کرده است، یادآور شد: سالیان دراز است که او را می شناختم و می دانم چقدر تراژدی و سختی در زندگی خود تحمل کرده است.  ژیلا مهرجویی به همه انرژی می داد و مهمترین چیزی که می توان درباره ی او گفت، این بود که او آدم خوبی بود. البته سخت است که این را بگویم اما تعداد این افراد زیاد نیست.
فرمان آرا با اشاره به درگذشت ژیلا مهرجویی گفت: وقتی دیروز این خبر را شنیدم شاید همه چیز را باور می کردم اما ژیلا کاملا غیرمنتظره درگذشت، من حتی خبر نداشتم که او قلبش را عمل کرده است. این کارگردان سینما در پایان سخنان خود اظهار کرد: جای ژیلا مهرجویی که به سینمای ما انرژی می داد، خالی است.
ژیلا مهرجویی روز گذشته 8 آذر ماه در یکی از بیمارستان های تهران به دلیل افت فشار درگذشت، او به تازگی یک عمل جراحی قلب را پشت سرگذاشته بود.

بهمن فرمان آرا و رضا کیانیان

رخشان بنی اعتماد و باران کوثری

هیچ نظری موجود نیست: