۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

فیلمنامه خوبی برای سن و سال من وجود ندارد


عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران با انتقاد از نبود فیلمنامه مناسبت برای شخصیت های پا به سن گذاشته در سینما، گفت: هرگز در نقش های تزئینی بازی نکرده و بعد از این نیز نخواهم کرد.

عزت الله انتظامی در گفت و گو با هنرآنلاین در مورد فعالیت های اخیرش گفت: در حال حاضر پیشنهادهای زیادی برای بازی دارم، اما فیلمنامه ها آنقدر ضعیف هستند که حاضر نیستم در آن ها بازی کنم. زیرا در تمام عمر بازیگری ام هرگز نقش تزئینی ایفا نکرده ام و بعد از این هم حاضر نیستم مانند یک پدر بزرگ فقط در گوشه ای بنشینم.
به نظرم باید همانگونه که فیلمنامه نویسان به موضوع جوانان توجه دارند، این موضوع را نیز مدنظر داشته باشند که قشری از این مردم را نیز سالمندان تشکیل می دهند، پس به آنها نیز بیندیشند و در آثار سینمایی و تلویزیونی به طرح مسائل آنها نیز بپردازند.
آقای بازیگر ادامه داد: اگر فیلمنامه ای خوب که نقشی مناسب برای سن و سال من به دستم برسد حتما در آن بازی خواهم کرد، اما فیلمنامه خوبی برای سن و سال من وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: