۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

گزارش تصویری اختصاصی قدیمی ها از کنسرت نوروزی ستار و امید در شهر برلین + دیدار اودولیندن برگ با ستار

قدیمی ها - رابعه نظار: کنسرت باشکوه نوروزی ایرانیان در سال 1395 در شهر برلین آلمان با حضور ستار و امید برگزار شد.
در این کنسرت نوروزی که بیش از 800 نفر از فارسی زبانان از کشورهای انگلیس، تاجیکستان، ایتالیا، اسرائیل و شهر های حومه برلین در آن حضور داشتند، پر شور تر از سال های قبل برگزار شد و در این برنامه نیز پرفسور رحمان زاده یکی از افتخارات جامعه پزشکی حضور داشت. این برنامه از ساعت 9 شب تا 3 بامداد ادامه داشت و به همت اکبر یوسفی و ایمان صفتی تهیه شده بود.
در ابتدا اشکان محمدی به عنوان دی جی آهنگ های ایرانی را پخش کرد، سپس با کمی مکث و تشویق حاضرین امید روی صحنه در مقابل مردم حاضر شد و ضمن تبریک سال نو با احساس بسیار و صدای دلنشینش کارهای خود را در حدود دو ساعت اجرا نمود، او در ادامه اجرای ترانه هایش در مورد این برنامه گفت: در خیلی از شهرهای آلمان برنامه داشتم، ولی مردم شهر برلین خیلی دلگرم تر هستند. 
امید عزیز حین اجرای ترانه «وای که چقدر دوستت دارم» از مردم خواست تا «دوستت دارم» را به زبان آلمانی بخوانند که مردم به زبان آلمانی خوانند و امید نازنین در ادامه گفت: «دوست دارم» در هیچ زبانی به شیرینی زبان فارسی به دل نمی چسبد. او نیز حضور پرفسور رحمان زاده و همسر گرامی شان را خیر مقدم گفت.
اما در نیمه دوم برنامه، مردم بی صبرانه منتظر هنرمند دوران کلاسیک موسیقی ایران بودند و بلاخره ستار با تشویق مردم به روی صحنه آمد و با پیام تبریک سال نو خورشیدی، لب به خوانندگی گشود و تعدادی از کارهای خود را خواند، بعد از دقایقی مردم از او خواستند که ترانه «شازده خانوم» را بخواند و او با سوپرایزی زیبا ترانه نام برده را به صورت دو صدایی با امید اجرا کرد و سپس ستار به رسم لطف و محبت به امید، ترانه ای از امید با نام «باران» را دوصدایی اجرا کردند که هر دو اثر با تشویق حاضرین همراه بود.
امید در میانه صحبت هایش از ستار این چنین گفت: ستار یکدونه است و در بین هنرمندان جایگاه بالایی دارد. او همیشه الگوی من در خوانندگی است و از بچگی دوست داشتم، همانند او باشم.
بعد از اجرای این دو ترانه امید صحنه را ترک کرد و ستار عزیز برنامه های خود را ادامه داد. او ترانه «همسفر تنها نرو» را خواند که اشک در چشمان تمامی مردم حلقه شد و احساسات در همه موج می زد. در انتهای برنامه ستار با اجرای سرود غرور آفرین «ای ایران» به برنامه خاتمه داد و در این هنگام اشک بر چشم های هم وطنان دور از وطن جاری شد. ستار هم حدود دو ساعت برنامه اجرا کرد.
اکبر یوسفی تهیه کننده این کنسرت، با سابقه ای بیش از 20 سال در عرصه کنسرت گذاری برایم در مورد ستار گفت: ایشان جز خوانندگانی است که همه ترانه های خود را همیشه حفظ هست، ستار بیش از 400 ترانه خوانده و هر کدام را که شما بخواهید، می تواند بدون تمرین و یا یادآوری از یادداشتی کاملا از حفظ بخواند، حتی تا جایی که از هر خواننده می تواند، یک ترانه از حفظ بخواند. بعد از اجرای این دو هنرمند بزرگ کشورمان، آقای محمد آزاد روی صحنه آمد و با صدای دلنشین تا صبح برای ایرانیان حاضر در مراسم برنامه اجرا کرد.
در پایان به سهم خودم از تمامی این زحماتی که این دو هنرمند و برنامه گذاران برای تهیه این برنامه متحمل شدند، نهایت سپاس را دارم.
در ادامه تصاویری از این کنسرت باشکوه و دیدار خواننده معروف آلمانی به نام اودو لیندن برگ با ستار را مشاهده می کنید.

 امید

ستار

 امید

 امید

ستار و امید

 ستار و امید

 ستار و امید

 رابعه نظار و ستار 

  رابعه نظار، امید و پرفسور رحمان زاده

  رابعه نظار و امید

  دیدار اودولیندن برگ با ستار

 دیدار اودولیندن برگ با ستار

دیدار اودولیندن برگ با ستار


سپاس فراوان از آقای وثیقی و همکارانش بابت پذیرایی عالی

۲ نظر:

Unknown گفت...

خداوندا ،
دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده
که هر کجا تردیدی هست ایمان
هر کجا زخمی هست مرهم
هر کجا نومیدی هست امید
و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد.
نوروز 1395 بر شما مبارک.
يوسفى

مجله چهار فصل گفت...

جهت آشنایی با آقای ایمان صفتی، برنامه گذار مراسم ستار در برلین، لازم به ذکر است که ایشان به منظورتبلیغ این کنسرت، سفارشی به مجله فارسی زبانان شهر برلین دادند. متاسفانه با وجود انجام کامل تعهد از طرف مجله و استقبال بالا از این برنامه و با وجود گذشت زمان طولانی از برگزاری این کنسرت ایشان از پرداخت مبلغ آگهی امتناع می نماید. جهت جلوگیری از ایجاد ناراحتی و ضرر مالی لازم است همکاران و دوستان محترم که قصد همکاری با ایشان را دارند، منش و شخصیت کاری این فرد را برای پیشنهادهای کاری آینده در نظر داشته باشند.