۱۳۹۵ فروردین ۴, چهارشنبه

آخرین خبر از وضعیت استاد «محمدرضا شجریان» طی تماس تلفنی وزیر بهداشت با وی

دکتر «حسن هاشمی» وزیر بهداشت دولت یازدهم با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود، از تماس تلفنی با استاد «محمدرضا شجریان» خبر داد.
به گزارش «موسیقی ایرانیان»، حسن هاشمی در صفحه‌ اینستاگرامش نوشته‌ کوتاهی را با عنوان احوالپرسی با استاد، به اشتراک گذاشته که متن کامل آن بدین شرح است: امروز در تماسی تلفنی با استاد شجریان ضمن تبریک سال نو، جویای احوالشان شدم. روحیه ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.
از این‌که خبر سلامتیشان را از خودشان می‌شنیدم خوشحال شدم؛ و لازم دیدم به دلیل دوستی دیرینه و ارادت به ایشان و با اطلاع دقیق از وضعیت سلامتیشان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، یاد آور شوم که ان شاءلله ایشان در دو تا سه ماه آینده به کشور باز می‌گردند و پزشکان متخصص ایشان اقدامات مورد نیاز و باقی‌مانده را پی خواهند گرفت.
وظیفه خود می‌دانم به‌عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقه‌مند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، درخصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.
بحمدلله همانطور که در پیام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ایشان امیدوار و با نشاط، بهار امسال را نیز با شادابی و طراوت آغاز کرده‌اند. ما نیز همچون سایر دوستداران صدای ماندگار استاد شجریان، امیدواریم به زودی زود استاد را روی صحنه ببینیم و طنین این صدای ماندگار دل‌های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.

محمدرضا شجریان

هیچ نظری موجود نیست: