۱۳۹۴ دی ۲۰, یکشنبه

به ریاست محمدرضا شجریان: جلسه شورای عالی خانه موسیقی تشکیل شد

شورای عالی «خانه موسیقی» جهت بررسی مسائل جاری خانه و تحولات ماه های اخیر حوزه موسیقی به ریاست «محمدرضا شجریان» تشکیل جلسه داد.
به گزارش موسیقی ایرانیان، جلسه دوره ای شورای عالی خانه موسیقی ایران با حضور اعضا و به ریاست استاد محمدرضا شجریان هفته گذشته تشکیل شد و ضمن طرح و بررسی مسائل جاری خانه، اخبار و تحولات موسیقی در ماه های اخیر مورد بررسی قرار گرفت.
حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی نیز گزارشی از عملکرد، فعالیت ها و نشست های اخیر خانه موسیقی ارائه کرد.

محمدرضا شجریان

در این جلسه همچنین در باره اظهارات استاد حسین علیزاده در مورد خانه موسیقی بحث شد. اعضای شورا ضمن ابراز تاسف از عدم حضور استاد علیزاده در جلسه با یادآوری حضور موثر ایشان در جلسات قبل که آخرین آن در خرداد ۱۳۹۳ بوده است، با ذکر این نکته که در این مدت هیچگونه اظهار نظر یا نامه مکتوبی در خصوص استعفا از ایشان دریافت نشده است، علاقمندی خود را برای حضور و استفاده از نظرات این استاد برجسته در جلسات شورای عالی اعلام داشتند.
در پایان اعضای شورای عالی تمایل خود را برای دعوت از آقای علیزاده به منظور شرکت در جلسه آتی و تبادل نظر در مورد موضوعات مطروحه منجمله استعفای ایشان که اکنون مطرح نموده اند، ابراز کرده و حضور ایشان را در شورای عالی مغتنم دانستند.
شایان ذکر است که در این جلسه استادان مصطفی کمال پورتراب، محمدرضا شجریان، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه ای و هوشنگ کامکار حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست: