۱۳۹۴ آبان ۲۰, چهارشنبه

تصاویری از مراسم بزرگداشت هوشمند عقیلی

قدیمی ها: مراسم بزرگداشت هوشمند عقیلی، خواننده معروف آثار «فردا تو می آیی» و «دریا» با حضور جمال وفایی، امیر رسایی، رویا سبا و... برگزار شد. در ادامه تصاویری را از این مراسم می بینید.


 امیر رسایی و هوشمند عقیلی
رویا سبا، امیر رسایی و هوشمند عقیلی

جمال وفایی، امیر رسایی و هوشمند عقیلی

هوشمند عقیلی،امیر رسایی و رویا سبا

هوشمند عقیلی

امیر رسایی و هوشمند عقیلی

۱ نظر:

ایرانی گفت...

... واقعااین افکار آقای هوشمند عقیلی بسیار چندش آور است
چند روز پیش جناب هوشمند عقیلی در گفتگویی با شهرام همایون "شکر زیادی" خورد و پرده از افکار اهریمنی و پوسیده خودش برداشت! ـ براستی انسان تا چه اندازه میتواند سقوط اخلاقی و فرهنگی کند! بلانسبت ایشان ، مثلا 40 سال است در آمریکا هم بسر میبرند و آهنگهای انگلیسی هم میخوانند ولی دلی پر کینه و انتقام دارند که من بسیار شرمنده شدم که چنین انسانی کج و کوله ای هم "هنرمند" نامیده میشوند!؛
خلاصه از ماجرا اینست که:
در بخشی از گفتگو، شهرام همایون چند عکس به هوشمند عقیلی نشان داد و از این "حضرتعالی" خواست تا از لحاظ "دانش موسیقی" به هنرمندانی که در عکسها دیده میشوند، نمره ای از 1 تا 10 بدهد

شما باورتان نمیشود اگر بگویم که ایشان ناگهان با دیدن عکس نازنین ایرج (حسین خواجه امیری) که براستی گل سرسبد هنر موسیقی ما هستند، از یک عقده و یک کینه شتری قدیمی و دیرینه خودش نسبت به عکس جناب ایرج از خود بروز دادند و فرمودند چون ایرج در فیلمهای فارسی آواز خوانده است ، بنابرین من به او 6 نمره میدهم !

ولی چرا از عقده و کینه در ایشان سخن گفتم! ـ جناب هوشمند عقیلی در گفتگوی دیگری با (ملود زهتاب ـ فریدون توفیقی) از صدای پرشین رادیو از گذشته های خود گفتند و تعریف کردند که اولین آهنگ خودشان را با هزار پارتی بازی میخواستند در یک فیلم فارسی گنجانده شود ...! توجه کنید که خود ایشان بسیار میل داشتند که آهنگ نخست در یک فیلم فارسی بکار برده شود ، آنهم بصورت رایگان ....! که تهیه کنندگان فیلمهای ایرانی به او دست رد زدند و گفتند " نخیر آقا، شدنی نیست چون مردم تنها ایرج و عهدیه را می پسندند "!
از آن زمان تا به امروز که شاید پنجاه سال میگذرد هنوز عقده و کینه از " ایرج " دارد چون تهیه کنندگاه فیلمهای فارسی دست رد به سینه پر کنیه او زدند و چه کار خوبی کردند چون تهیه کنندگان فیلمها در فکر فروش بلیط و کشاندن تماشگران به سینما بودند و نه به فکر خواننده تازه وارد که چیزی سرش نمیشود و بازار سینما نمی شناسد!

بهرحال از آن روز براستی من در شگفتی عجیبی فرو رفتم و هنوز نمیتوانم این موضوع را هضم بکنم که کسی تا این اندازه عقده و کینه در دل انبار کند و سالها آنرا با خود آنرا از ایران به آمریکا بکشد و حتی در کهنسالی و مرگ آنرا رها نکند ـ افسوس و صد افسوس که رسانه ها این بی هنران را با لقب "هنرمند" به ما قالب کردند!

من چقدر از شهرام همایون سپاسگزارم که چهرۀ واقعی هوشمند عقیلی را بر من آشکار کرد و امیدوارم که شما دوستان و هم میهنان هم این مطلب را به اشتراک بگذارند تا همگان آگاه شوند! ـ با سپاس از شما!