۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

کشاورز به کمپین کتابخوانی پیوست

بانی فیلم: محمدعلی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون به کمپین «من کتاب می خوانم» که چندی است در رادیو ایران راه اندازی شده است، پیوست.
به گزارش مهر، محمدعلی کشاورز در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران که شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می رود درباره حمایت از کمپین کتابخوانی بیان کرد: آنهایی که می خواهند در کار سینما و تئاتر موفق باشند، بایستی بیشتر مطالعه داشته باشند.
این بازیگر سینمای ایران با اشاره به اهمیت مطالعه و مخصوصا خواندن کتاب های ادبیات یادآور شد: وقتی جوان ها بیشتر کتاب بخوانند با ادبیات سرزمینمان بیشتر آشنا می شوند و بیشتر مسائل را درک می کنند. خود من همیشه در حال مطالعه هستم و مخصوصا این روزها که بیشتر در منزل به سر می برم مشغول مطالعه هستم و افتخار می کنم که جزو کمپین کتابخوانی رادیو ایران شده ام.


محمدعلی کشاورز
بازیگر سریال «پدر سالار» درباره کتاب هایی که این روزها می خواند، توضیح داد: برای چندمین بار شاهنامه فردوسی را خواندم و با هر بار خواندن به بزرگان مملکتم افتخار می کنم چون دنیا نظیر بزرگان ما مثل مولانا، حافظ، سعدی، خاقانی، فردوسی و عطار را ندارد. جوانان کشورمان هم بایستی این کتاب ها را مطالعه کنند و با معلم ها و بزرگترهای خودشان در این باره گفتگو کنند.
کمپین (پویش) ملی «من کتاب می خوانم» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌ خوانی از رادیو ایران آغاز شده است و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.
شنوندگان و مخاطبان رادیو ایران می توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند و فایل صوتی خود را به نشانی سایت رادیو ایران www.radioiran.ir و کانال تلگرام @radioiranir ارسال کنند.
فایل‌های صوتی هر شب در برنامه «کافه هنر» پخش می‌شود و شنوندگان می‌توانند صدای خود را بشنوند.
«کافه هنر» کاری از گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

هیچ نظری موجود نیست: