۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

قدیما 87 - آگهی موتورسیکلت | تهران 1354 | پوستر فیلم پشت و خنجر | رحیم معینی کرمانشاهی | فرح پهلوی در حرم امام رضا | مورگان فریمن

عکس هایی که امروز گروه قدیمی ها در بخش «قدیما» برای شما در نظر گرفته است، آگهی موتورسیکلت سوزوکی، تهران در سال 1354، پوستر فیلم پشت و خنجر، رحیم معینی کرمانشاهی، شهبانو فرح پهلوی در حرم امام رضا و مورگان فریمن می باشد.



آگهی موتورسیکلت سوزوکی


تهران در سال 1354


پوستر فیلم پشت و خنجر


زنده یاد رحیم معینی کرمانشاهی


شهبانو فرح پهلوی در حرم امام رضا (11 خرداد 1357)


مورگان فریمن


مورگان فریمن
مورگان فریمن (متولد ۱ ژوئن ۱۹۳۷) بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیار بازی کرده که از جمله آن می‌توان به رستگاری در شائوشنگ، دختر میلیون دلاری، نابخشوده، بروس قدرتمند و سری‌های جدید مجموعه فیلم‌های بتمن اشاره نمود.
فریمن بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.
در سن ۹ سالگی فریمن با داشتن نقش‌های اصلی نمایش در مدرسه خود تقریباً دوران بازیگری خود را نیز شروع کرد. وی در ۱۲ سالگی در همین زمینه در یک مسابقه نمایشی نیز برنده شد و چند اجرای برنامه در رادیو را نیز بر عهده داشت. فریمن بورسیه دانشگاه ایالتی جکسون را که در زمینه بازیگری به وی اعطا شده بود را نپذیرفت و بجایش شروع به خدمت در نیروی هوایی آمریکا به عنوان متخصص راداری کرد.

هیچ نظری موجود نیست: