۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۸, جمعه

مسعود کیمیایی: هستم که فیلم دیگری را شروع کنم

تقدیر از مسعود کیمیایی و گرامیداشت یاد مرتضی احمدی و رسول ملاقلی پور در ضیافت «پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر» انجام شد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که ۱۶ اردیبهشت ماه در باغ موزه هنر ایرانی با حضور هنرمندان عرصه سینما برگزار شد، پس از سخنرانی سیاوش حقیقی دبیر جشنواره با رونمایی از پوسترهایی برای بزرگداشت مسعود کیمیایی و یادبود هنرمندان فقید مرتضی احمدی و رسول ملاقلی پور، از فعالیت های آن ها در عرصه فرهنگ و هنر تقدیر شد.
مسعود کیمیایی کارگردان سینما نیز با حضور روی صحنه، گفت: هستم که فیلم دیگری را شروع کنم؛ این کارها باعث می شود هنوز آن قدرت را در خود احساس کنم.
در این مراسم که حکم آشنایی هنرمندان با رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را نیز داشت، محمود صلاحی رییس این سازمان که حدود یک ماه است این مسوولیت را برعهده دارد، در سخنانی با اشاره به آغاز به کار جشنواره بین المللی فیلم شهر از سوم خردادماه، وعده داد که از این پس حداقل در هر فصل، یک برنامه فرهنگی این چنینی توسط این سازمان برگزار شود و این امر را از وظایف معاونت این سازمان دانست.
در این ضیافت که با حضور بسیاری از هنرمندان و سینماگران برگزار شد، سیاوش حقیقی دبیر پنجمین جشنواره فیلم شهر نیز با تشکر از سینماگران حاضر در این جشنواره و نهادهایی که در برگزاری این جشنواره به او کمک کردند، گفت: از حجت الاسلام شهاب مرادی هم ممنونم که به من و تیمم اطمینان کرد تا این حرکت را که مدت کوتاهی وقفه در آن افتاده بود، ادامه دهیم.
در این مراسم همچنین از زحمات علیرضا رضاداد دبیر دور سوم جشنواره فیلم شهر و دبیر دور پیشین جشنواره فیلم فجر نیز با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری قدردانی شد.
مسعود کیمیایی، بهروز افخمی، محمدمهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، سامان سالور، مسعود فروتن، بهروز شعیبی، عبدالجبار کاکایی، سعید سهیلی، اصغر همت، علی جهاندار، علیرضا تابش، غلامرضا موسوی، حمیدرضا نوربخش و بسیاری دیگر از هنرمندان و مسوولان سازمان های فرهنگی هنری در این مراسم حاضر بودند.
پنجمین دور جشنواره بین المللی فیلم شهر، سوم تا دوازدهم خرداد در برج میلاد آغاز به کار خواهد کرد و سینماهای ملت، آزادی، راگا، تماشا، رازی و ایوان شمس میزبان فیلم های این جشنواره خواهند بود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Hatman Metropol 2 besaz benazir bood in film. loool